Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er forskellen på diasfremvisere: Leic~
Fra : Kim Meineche

Dato : 28-05-02 23:49

Hej Fotonørder!

Da jeg indtil videre har nøjedes med en gammel BRAUN fremviser, lånt
af mine forældre, tænker jeg på at anskaffe mig noget bedre.
Ved ikke lige helt hvad det skal være, men jeg har en af følgende i
tankerne:
Leica: P300 eller P600, men der er også IR-modellerne.
Troede det betød Infa Red, men kan se på Technik Direkts hjemmeside,
at begge modeller er med kabelfjernbetjening??????
Hvad betyder IR mon så??
Er i øvrigt modtagelig overfor + og - ang. ovenstående.

Udover privat brug, regner jeg med at skulle bruge fremviseren til
semiprof. foredrag!

På forhånde tak for hjælpen og de venligste hilsner fra Kim Meineche.

Fra : TL

Dato : 29-05-02 05:53

Hej Kim

Leica 300IR har infrarød fjernbetjening , der er ikke kabelstyring !
Jeg har selv et sådant og kan kun anbefale det. 600 modellen har
vist dobbeltlampe skifter selv ved lampesvigt. En kollega har anvendt
mit 300IR til foredrag , jeg har et elmarit zoom 70/120 mm zoom..det er fint
til
rum af forskellig størrelse.
Men som sagt det er udmærket til privat og semiprof anvendelse

vh
TL

Fra : Kim Meineche

Dato : 29-05-02 15:28

Okay, så skulle den sag være på plads.
Det ser jo ud til at jeg kan klare mig med 300IR.

Takker mange gange for hjælpen!
De venligste hilsner igen fra Kim!