Hvorfor lange linier?
Fra : karamel

Dato : 28-05-02 23:10

Hej allesammen

Jeg har pludselig opdaget, at når jeg sender et indlæg til en
diskussionsgruppe, så bliver teksten ved med at flyde på den samme linie
i stedet for automatisk at skifte til en ny linie, når denne er kommet
over en vis længde. Dette skete ikke for et par uger siden. Måske sker
det også med dette indlæg, så I forhåbentlig kan se, hvad jeg mener (det
sker ikke altid!). I praksis bliver læserne hele tiden nødt til at
flytte knappen på den nederste bjælke hen imod højre for at læse
teksten, hvilket er meget irriterende. Efter en meget lang linie ser det
dog ud til, at teksten går ned til næste linie alligevel.

Jeg bruger den indbyggede sektion i Netscape (Nescape Newsgroups), og
jeg mener ikke, jeg har ændret noget som helst i opsætningerne. Ikke med
vilje i hvert fald. Er der nogen, der ved, hvordan jeg vender tilbage
til det rigtige udseende?

På forhånd tak