Flashing Af Nokia 3310 Version 4.19
Fra : FTW-81

Dato : 28-05-02 21:52

Tænkte på om der var nogen der kunne fortælle mig hvorfor at efter at jeg
har Flashet en Nokia 3310 til en Version 4.19 uden Sim-Lock hvorfor at den
så ikke kan finde net / Acceptere Sim-Kortet ???

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-05-02 11:06

Ja, det er fordi at en fuld flash ikke låser telefonen op, du skal have fat
i noget i stil med Rolis nokiatool 1,7 eller 1,8 og et M2bus kabel for at
reparere den. medmindre du har taget backup af den originale Flash.