Søger råd om svømmeskulder!
Fra : OleJ

Dato : 28-05-02 22:00

Jeg har døjet med en svømmeskulder som har holdt mig ovenvande i over 1
måned. Nu er jeg så lige begyndt så småt at svømme igen.
Men er der nogle gode råd om hvordan jeg kommer i gang igen...og hvordan jeg
holder det borte.

Jeg kan forøvrigt sige at jeg dyrker tri på motionsplan, og skulle gerne
prøve en kvart eller halv ironman i år!

//OleJ

Fra : Rundude

Dato : 29-05-02 10:58

snak med en fysioterapeut om rpoblemet - de ved gerne hvilke
øvelser/styrketræning man kan have gavn af - havde selv så forbandet ondt i
lænden og kunne næsten ikke cykle i perioder for smerter - men efter 2 besøg
hos en meget kompetent fys - fik jeg en øvelse med hjem og den har jeg lavet
et par gange om dagen lige siden og har ingen problemer med at holde ryggen
i orden - kan mærke den efter 120-130 km på cyklen , men med lidt
udstrækning under kørslen er det ok igen.

Held og lykke

Mvh
Rundude