En fair pris for en Suzuki GS500 ??
Fra : Michael Bertelsen

Dato : 28-05-02 21:28

Hej NG,

Jeg overvejer at købe en GS 500 med orig. kåbe fra '95. Den har gået knap
33.000 km.

Den er i god stand, men der er ikke noget ekstra udstyr eller special potte
med.

Hvad vil en fair pris være for denne cykel ?

/Michael
(Der er på vej til at købe sin første mc)

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 28-05-02 21:39

"Michael Bertelsen" <mbipost@mail.dk.nospam> wrote in message
> [...]
>
> Hvad vil en fair pris være for denne cykel ?
>
> /Michael
> (Der er på vej til at købe sin første mc)

Kig lidt rundt på mc-basen, og husk at folk skyder lidt over med prisen for
at have lidt at handle med.
Det burde kune give dig en nogenlunde idet om niveauet.
Mvh
Anders O

Fra : Henning

Dato : 28-05-02 22:48

> Den er i god stand, men der er ikke noget ekstra udstyr eller special potte med.

Det er da kun godt? Jo mere original og uforskruet des bedre. Det er derfor 'en ejer, pige'-cykler er bedre. Piger laver ikke så meget fusk skrugning. (Jeg /er/ klar over jeg leger med ilden her - men jeg har også Nomex-kluns :)))

> Hvad vil en fair pris være for denne cykel ?

Ved ikke - Jeg synes de priser jeg har set er for høje ifht nyprisen. Men du kan jo slå på, at der er kommet nogle forbedringer på modellen gennem årene.

--
Who, what, where?: http://move.to/henning

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 29-05-02 10:22

Men er der ikke nogen der kan komme med et reelt bud i kroner på en pris ???

Cyklen har eftersigende været kørt / ejet af en pige. Og før hende af en
anden pige.

/Michael

Fra : Ulrik Borg

Dato : 29-05-02 15:17

> Men er der ikke nogen der kan komme med et reelt bud i kroner på en pris
???

Jo da: 36487,39 danske kroner

mvh Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-02 22:04

38 => 43.000,- kr

alt efter stand

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa 350/640

Fra : D@lby

Dato : 29-05-02 23:14

> 38 => 43.000,- kr
>
> alt efter stand>

Nej nej nej, det er alt for dyrt... Jeg gav for en måned siden 39.000 kr.
for en '98 med fuldkåbe og 21.000 km.

D@lby

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 30-05-02 16:13

Min ide til en pris var omkring 30-32.000, alt efter hvilken stand cyklen
står i !!

/Michael
--- Der lørdag formodentlig køber sin første GS500

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-02 22:45

> Nej nej nej, det er alt for dyrt... Jeg gav for en måned siden 39.000 kr.
> for en '98 med fuldkåbe og 21.000 km.

Okay... Hos en forhandler?
Jeg synes typisk de står til en pris lige omkring de der 40.000,- næsten
ligegyldigt hvornår de er fra og hvor langt de har gået...

Mvh
Allan Rasmussen
motorcyklist