McDonalds-reklame - hvad hedder sangen & k~
Fra : Carsten Buhl

Dato : 28-05-02 20:58

Hej NG,

for et par dage siden så jeg et reklamespot for McDonalds. Noget med
tandfeen (?). I reklamen hører man en sangerinde akkompagneret af en
akustisk guitar. Hun synger bl.a.: "I must be dreaming.."

Hvad hedder sangen og kunstneren?

På forhånd tak for svaret.

Mvh Carsten

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 21:21

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-05-02 21:21

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message

> Det er ikke mere end 4-5 dage siden samme spørgsmål blev besvaret her i
> gruppen. Prøv en søgning på google, hvis du ikke kan hitte det...

Hvad om du bare svarede, hvis du kender svaret? Det er i øvrigt Sleeper med
"Click ... off .... Gone"

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Carsten Buhl

Dato : 28-05-02 22:58

>Det er ikke mere end 4-5 dage siden samme spørgsmål blev besvaret her i
>gruppen. Prøv en søgning på google, hvis du ikke kan hitte det...
>
>--
>Mvh. Dennis Lange

Jeg gider ikke pløje mig gennem cyberspace med google, hvis jeg ikke har
et ordentligt søgekriterium. Hvis mit indlæg irriterer dig, kan du jo bare
ignorere det. Det burde fremgå tilpas tydeligt af overskriften, hvad det
omhandler.

mvh Carsten

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-05-02 07:42

Carsten Buhl wrote:

> Jeg gider ikke pløje mig gennem cyberspace med google, hvis jeg ikke har
> et ordentligt søgekriterium.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&q=McDonalds+%2B+reklame+%2B+musik&meta=group%3Ddk.kultur.musik.*

Selv OE har svjv en søgefunktion.

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-05-02 10:44

Det var dig vældig som folk kan hidse sig op over så lidt
Hvis det kan berolige jer, og især Kim, så var det faktisk min hensigt at
afslutte indlægget med svaret, men den smuttede i skyndingen. Det beklager
jeg.

Carsten Buhl <carsten-buhl@post.tele.dk> skrev:
> Jeg gider ikke pløje mig gennem cyberspace med google, hvis jeg ikke
> har et ordentligt søgekriterium.

Det havde såmænd heller ikke behøvet. Som Robert har skrevet kan man også
søge i OE. Men ellers begrænsede det sig nu til at skrive mcdonald i
søgefeltet på Google, og så trykke på søg i grupper. Hvad kan det tage.....
30 sek.? Så ligefrem at pløje er vist så meget sagt.

Og til Hallum. Kunne det tænkes, at grunden til at det så ofte bliver
foreslået at søge på google, er at det er en kanon god søgemaskine? Jeg får
i 99% at tilfældene match i første forsøg.

Men hvorom alting er, beklager jeg da, at jeg i den grad har fået folk til
at få aftenskaffen galt i halsen. Det må I da undskylde.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-05-02 18:13

> [...]
> afslutte indlægget med svaret, men den smuttede i skyndingen. Det beklager

Jo ... men jeg mener at headeren ikke var til at misforstå ... hvad
indlægget handlede om var klart for enhver ... så det er bare med at lade
være med at læse det, hvis det irriterer ... så er den vel ikke meget
længere?

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-05-02 20:21

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev:
> [...]
> indlægget handlede om var klart for enhver ... så det er bare med at
> lade være med at læse det, hvis det irriterer ... så er den vel ikke

Jeg kan heller ikke se, at der er noget galt i at fortælle folk hvordan de
selv uden særlig meget besvær kunne finde svaret. Det kan man jo altid bruge
næste gang man står med et problem.

Men det bliver vi nok aldrig rigtig enige om..... så lad os ende nu.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-05-02 22:29

> [...]
bruge
> næste gang man står med et problem.
>
> Men det bliver vi nok aldrig rigtig enige om..... så lad os ende nu.

tjoh ... der er da ikke noget galt i at vejlede folk i generelt at bruge
nettet ... såmænd... det er bare det dér evindelige google'ri hver gang folk
spørger om noget der har været nævnt en eller flere gange tidligere der
irriterer mig lidt. Men bestemt, det var da nemmere hvis folk bare kiggede
ordentligt efter selv, inden de spurgte, det kan jeg da godt se.

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen

Fra : HALLUM

Dato : 28-05-02 23:04

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Carsten Buhl <carsten-buhl@post.tele.dk> skrev:

> Det er ikke mere end 4-5 dage siden samme spørgsmål blev besvaret her i
> gruppen. Prøv en søgning på google, hvis du ikke kan hitte det...

Din klyt !

Hvorfor svare du så ikke bare på spørgsmålet
hvis du har set indlægget - det var da konstruktivt.

Google og min bare - det er efterhånden obligatorisk
at foreslå Google-søgninger på alt..... tja....

mvh. Hallum

Fra : nikolaj borg

Dato : 29-05-02 10:58

HALLUM wrote:
> Din klyt !

Selv klyt

> Hvorfor svare du så ikke bare på spørgsmålet
> hvis du har set indlægget - det var da konstruktivt.

Hvorfor kigger de ikke bare tilbage i gruppen istedet for at spørge? Det er
væsentligt hurtigere. Som det fremgår af netiketten på www.usenet.dk er det
god skik at kigge tilbage i gruppen før man spørger, for at se, om
spørgsmålet allerede er besvaret, ligesom man også bør læse en evt. OSS/FAQ
først. Hvis folk rettede sig efter dette ville denne gruppe blive sparet for
en lang række dumme spørgsmål. Folk er her ikke for at besvare spørgsmål,
men for at snakke musik.

> Google og min bare - det er efterhånden obligatorisk
> at foreslå Google-søgninger på alt..... tja....

Google er din ven . Hvorfor spilde andre menneskers tid, når du kan
hjælpe dig selv med en søgning på google. Og hvorfor skal vi andre lave
søgninger på google for folk, når de lige så let selv kan gøre det?

/Nikolaj

Fra : Astrid

Dato : 29-05-02 20:43

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Selv klyt

Hvad er en klyt?

Her på stedet er KLYT et værksted hvor man kan låne værktøj til at reparere
sin cykel

/astrid

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-05-02 23:27

Astrid wrote:
> "nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en klyt?
>
> Her på stedet er KLYT et værksted hvor man kan låne værktøj til at reparere
> sin cykel

Det er det også i dette tilfælde. Underligt nok?