cd´er til salg
Fra : Torben Larsen

Dato : 28-05-02 20:52

Hej

Jeg har en del cd´er til salg.
Check min hjemmeside !
http://home3.inet.tele.dk/thl001

hilsen
Torben

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-05-02 21:58

Køb og salg og annoncering er ikke velset i denne gruppe! Brug en
markedsgruppe i stedet!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Torben Larsen

Dato : 28-05-02 22:22

"Torben Larsen" <thl001@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
[snip - uhørt reklame]

Kære Torben
Find dig et andet nick hvis du skal til at sprede reklame i grupper hvor
salg ikke er tilladt, jeg gider ikke blive forbundet med sådan noget !
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-05-02 09:56

In an article of 28 May 2002 Torben Larsen wrote:

> Find dig et andet nick hvis du skal til at sprede reklame i grupper hvor
> salg ikke er tilladt, jeg gider ikke blive forbundet med sådan noget !

Ha, nu er du da til grin. Hvis manden hedder Torben Larsen, hvorfor pokker
skal han da så ikke have lov til at kalde sig det?

Det kan godt være, at han er skudt i roen og ikke fatter, hvor han skal
poste salgsannoncer, men har han poster dem i det mindste under sit navn
og ikke undre et eller andet hjernedød alias.

--
Uffe Holst

Fra : Torben Larsen

Dato : 29-05-02 12:47

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message

>Ha, nu er du da til grin. Hvis manden hedder Torben Larsen, hvorfor pokker
>skal han da så ikke have lov til at kalde sig det?

Arh, nu var det ikke heeeeelt så surt og alvorligt ment.........

>Det kan godt være, at han er skudt i roen og ikke fatter, hvor han skal
>poste salgsannoncer, men har han poster dem i det mindste under sit navn
>og ikke undre et eller andet hjernedød alias.

You've got a point, og manden har endda et rigtig pænt navn IMHO !

Og så lige et ? Hvilken newsreader bruger du, for min skod OE kan ikke finde
ud af at citere dit indlæg :(

Fra : nikolaj borg

Dato : 29-05-02 12:51

Torben Larsen wrote:
> Og så lige et ? Hvilken newsreader bruger du, for min skod OE kan
> ikke finde ud af at citere dit indlæg :(

Det er vist noget med encondning af teksten. Det letteste løsning er at
hente OE Quotefix:

http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php

Det kan nogle smarte ting og sager.

/Nikolaj

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-05-02 13:00

In an article of 29 May 2002 Torben Larsen wrote:

> Og så lige et ? Hvilken newsreader bruger du, for min skod OE kan ikke finde
> ud af at citere dit indlæg :(

NewsRog, men den er sikkert for dig ukendt. Jeg har nemlig en Amiga. Det
træls ved OE er, at hver gang der kommer en ny udgave, så er der endnu en
ting, som hidtil har virket fint, som pludselig ikke virker længere, for
nye udgaver af OE virker kun sammen med andre udgaver af OE.

Men det er lidt træls at have en news reader, der har virket perfekt og
understøttet standarderne, men så begynder folk pludselig at brokke sig,
fordi nye newsreadere til Windows ikke understøtter standarded fuldt ud
eller ikke er opsat som default til at understøtte den. F.eks. er Free
Agent jo en skrabet udgave af Forte Agent, og det, de har skrabet bort, er
en del af standarded. Så får man en masse Free Agent-brugere på nakken. Ak.

Hvorfor du ikke kan quote min tekst, ved jeg dog ikke. Du kan sandsynligvis
ændre på en opsætning et sted, og så virker det.

--
Uffe Holst