Juhuuuuuuu ny Scooter
Fra : Janner

Dato : 28-05-02 20:58

Ja så blev det endeligt til det ... Det grønne hegn måtte lade pladsen for
en "lille ny" . Efter mange svære skal / skal ikke og skal det være en ny
frø .. Eller skulle det være en Zukki øko TLR'er ... Ja så blev det til en
ny Fireblade .... Det var mange penge op af lommen .... Men uha hvor er det
dog godt........

Poster lige et billede af den lille nye i dk bin motor...

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

If sex was a
Fireblade
No-one would
Ever Worry
About Performance

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-05-02 21:01

Tillykke med den. Den er sgu' flot.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Razer

Dato : 28-05-02 21:36

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ny Fireblade .... Det var mange penge op af lommen .... Men uha hvor er

Mjooeeee....
den er ikke helt grim, men det er jo "kun" et fejeblad!!!!

Nej, den er pisseflot.. tillykke med dyret..

Thomas Zx-10

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 28-05-02 22:30

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message
> [...]
det
> dog godt........
>
> Poster lige et billede af den lille nye i dk bin motor...

Tillykke med den, nu er du jo også en bladerunner

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner - dog en '97 årgang, men stadig fed, synes jeg

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-05-02 22:35

> [...]
det
> dog godt........
>
> Poster lige et billede af den lille nye i dk bin motor...

Ja den ser da godt ud! Tillykke med den!

--
Jørgen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-05-02 22:55

Janner wrote:

> Ja så blev det endeligt til det ...
> Poster lige et billede af den lille nye i dk bin motor...

Tillykke, den ser dælme sød ud

> If sex was a
> Fireblade
> No-one would