ang, jagt horn!
Fra : morten farcinsen

Dato : 28-05-02 21:23

jeg søger efter nogen eller noget der kan lærer mig at spille på et
jagthorn evt. en cd hvor man kan lytte sig til det! jeg ved det
findes!
på forhånd tak

morten farcinsen

Fra : Christian Rosenfeldt

Dato : 29-05-02 06:55

"morten farcinsen" <farcinsen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> jeg søger efter nogen eller noget der kan lærer mig at spille på et
> jagthorn evt. en cd hvor man kan lytte sig til det! jeg ved det
> [...]

Hej Morten

Prøv at se hos din lokale jagtforening eller en større forening i nærheden.
De plejer at arrangere jagthornsblæsning.

Med hensyn til CD og noder kan der købes en udemærket en hos:
www.hornslet-bogtrykkeri.dk

Der findes en anden CD med en Per Nielsen. Den er værdiløs.

Christian