Musikbutikker online
Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 28-05-02 19:12

Hvad er de bedste online musikbutikker, i kender?

Jeg kender kun cdon.dk. Den er også udemærket, men jeg syntes ikke
man skal langt væk fra hitlisterne, før de ikke har det man søger.

Jeg kan f.eks ikke finde nået Niel Young & The Crazy Horse, det er lidt
tyndt syntes jeg.

Men det jeg savner allermest er Soundtracket fra Filmen Fucking Åmål.
Så hvis der er nogle der kender en bedre butik, evt. i Sverige, ville det
være fedt.

Mvh. Rasmus

Fra : Troels

Dato : 28-05-02 19:21

> Men det jeg savner allermest er Soundtracket fra Filmen Fucking Åmål.
> Så hvis der er nogle der kender en bedre butik, evt. i Sverige, ville det
> være fedt.

http://www.skivhugget.se/ er vist en af de største (eller i hvertfald
større). Jeg har dog ikke selv handlet med dem online.

/Troels

Fra : Carsten Buhl

Dato : 28-05-02 21:08

Hej Rasmus,

soundtracket til F.Å. kan ikke lige klare, men N. Y. angår, så
prøv følgemde:

http://www.cdnow.com/

Mvh. Carsten Buhl

<3cf3c818$0$14587$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

Fra : Torben Larsen

Dato : 28-05-02 22:17

"Rasmus Zeuch" <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> wrote in message
> Hvad er de bedste online musikbutikker, i kender?

Der er flere gode - selv holder jeg meget af action records
http://www.action-records.co.uk/

> Jeg kender kun cdon.dk. Den er også udemærket, men jeg syntes ikke
> man skal langt væk fra hitlisterne, før de ikke har det man søger.

CD On er _ikke_ en af de gode butikker. Min erfaring er at de kun har top 50
og resten er i restordre, trods det at deres online katalog ser imponerende
ud.

> Jeg kan f.eks ikke finde nået Niel Young & The Crazy Horse, det er lidt
> tyndt syntes jeg.

Mon ikke du er lidt mere heldig hvis du søger efter Neil Young i stedet ;)

> Men det jeg savner allermest er Soundtracket fra Filmen Fucking Åmål.
> Så hvis der er nogle der kender en bedre butik, evt. i Sverige, ville det
> være fedt.

SVJV er soundtracket til FÅ ikke udgivet, men ham gutten der har lavet
musikken har da en skive ude med en del af numrene fra filmen på. Prøv lidt
google og imdb, så finder du hans navn, jeg kan ikke lige huske det.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-05-02 23:16

On Tue, 28 May 2002 20:11:34 +0200, "Rasmus Zeuch"
> [...]

>Men det jeg savner allermest er Soundtracket fra Filmen Fucking Åmål.
>Så hvis der er nogle der kender en bedre butik, evt. i Sverige, ville det

Jeg har meget gode erfaringer med Cd-skiven. Hvis man forudbestiller
får man på dagen. Porto er 2 cd'er 20,- også selvon de bliver sendt
seperat.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Frank Bach Jensen

Dato : 29-05-02 19:00

Jeg har handlet en del steder -- det mest pålidelige og hurtigste er
http://www.jpc.de
måske ikke den smarteste hjemmeside .. men megaudvalg...

MVH Frank Bach

http://frankix.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-05-02 19:07

In an article of 29 May 2002 Frank Bach Jensen wrote:

> Jeg har handlet en del steder -- det mest pålidelige og hurtigste er
> http://www.jpc.de
> måske ikke den smarteste hjemmeside .. men megaudvalg...

Ja, den har jeg til gengæld ikke haft gode oplevelser med. Okay, også kun
en enkelt dårlig.

Jeg har nogle gange brugt http://www.101cd.com i England, og den virker
fint. Det går dog ikke altid så hurtigt, som man kunne ønske sig. Ellers plejer
http://www.cdparadise.com (WH Smith) også ganske fortrinligt. Men CD'ere
i England er jo ikke ligerem billige.

--
Uffe Holst

Fra : Jacob

Dato : 29-05-02 21:09

<"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
<
[...]
<--
<Uffe Holst

En lille sjov ting. Jeg søgte efter Godspeed You Black Emperor, og ved cd'en
F#a# står der
People who bought this title also bought..
Kylie Minogue - Fever

hmm...ja som om, tænkte jeg så!

Bare en lille anekdote fra det semi-virkelige liv.

---Jacob---

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-02 13:03

"Rasmus Zeuch" <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det jeg savner allermest er Soundtracket fra Filmen Fucking Åmål.
> Så hvis der er nogle der kender en bedre butik, evt. i Sverige, ville det

Hej Rasmus

Prøv CDON.COM men prøv så at stave rigtigt, så skal du se, så hjælper det.
Både Neil Young og Crazy Horse vælter frem

M.V.H.....Benny

Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 09-06-02 18:26

www.rillen.dk er rigtig god syntes jeg. De har et utrolig bredt udvalg.
Og har de ikke lige det du søger, vil de uden tvivl skaffe ting hjem til
dig (Hvis ellers det du søger kan skaffes) - Jeg har selv fået bestilt
diverse udenlandske udgivelser hjem...

Hvis det er mere sjældne ting (samlerobjekter) du søger, er
www.soundstation.dk et godt sted at prøve... Den eneste ulempe er,
at man ikke kan bestille ting pr. efterkrav... Man kan kun betale med
diverse betalingskort, eller ved at indbetale penge på deres konto,
forud...

Mvh. Thomas