Start porbs, Virago 535
Fra : Birck

Dato : 28-05-02 19:00

Jeg har lige haft min far i røret, der siger at hans nyindkøbte Virago 535,
fra '93, ikke vil starte. Jeg er den sidste der har kørt på den, det var
sidste weekend. Jeg ville ellers have lukket helt for benzinen, men synes
ikke jeg kunne finde en "hovedafbryder". Det er måske ikke alle mc'ere der
har det?, og i såfald hvilken virkning har det.?

Eller måske nogle af jer, kender til specifikke fejl på en Virago, der kan
forsage start problemer.?

/Rasmus

Fra : Birck

Dato : 28-05-02 19:11

Subject skulle nok have været "Start Probs (problemer), Virago 535"

/Rasmus

Fra : Brian

Dato : 29-05-02 19:26

Tjek: www.virago.dk, www.virago-star.dk

Brian

Fra : Birck

Dato : 29-05-02 19:18

> [...]
> har det?, og i såfald hvilken virkning har det.?
>
> Eller måske nogle af jer, kender til specifikke fejl på en Virago, der kan

Da jeg tilsyneladende er den eneste der gider at fortsætte denne tråd. ok, I
don't blame ya Men jeg var simpelthen kommet til at lukke for
benzin-tilførslen på en ventil, beregnet til service, hvis man skal pille
tanken af, så vidt jeg forstod. Det er sq ikke altid lige let at være
begynder.....

/Rasmus