Powerpoint xp fremviser
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-05-02 19:01

Hvordan får man den til at virke? Når man kører guiden til at lave en
rejsepræsentation dukker der en boks op med besked om, at man kan hente den,
hvorefter den kobler op til MS update. Men der er ingen fremviser eller
opdatering overhovedet til dette.
Er den evt. indeholdt i en af de 2 SR pakker, som ligger til download? I
beskrivelsen til pakkerne står der intet om dette.
I hjælpen står der også bare, at man evt. skal koble op og hente
fremviseren. Det er den danske xp.
Der er stadig support på pakken, men det er jo ikke nemt at komme i gennem
og slet ikke her om aftenen, hvor man gerne lige ville afslutte arbejdet.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-05-02 21:27

Jeg har fået det til at virke. Man skal slet ikke hente den, som der står,
men blot trykke på udfør, mens der står, at den ikke skal bruge fremviser.
Så pakker den en fremviser.
Logik?

Kurt

Fra : pre

Dato : 01-06-02 18:40

Logikken er - fra gammel tid - at der findes gratis viewere, så staklerne
uden PP kan se en repræsentation. Og når man går i gang med Pack & Go for
at vise forestillingen andet steds, så skal der lige en fremviser til, for
det tilfælde at der skull blive brug for den.

pre

Fra : pre

Dato : 29-05-02 13:42

På OfficeUpdate ligger en ny viewer der gør det muligt at se de nyeste
creationer selv om man slet ikke har PP. Og--

Måske kan et af disse links hjælpe
www.rdpslides.com/pptfaq/FAQ00028.htm
www.rdpslides.com/pptfaq/FAQ00168.htm,

ellers brug den avancerede søgefunktion.
(www.rdpslides.com/pptfaq/ # AdvancedSearch)
PowerPoint gruppen er meget hjælpsom, meget effektiv og meget vidende.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-05-02 20:06

Tak for de forskellige links.

Kurt