Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Mere voltage til AGP-porten?
Fra : Robin

Dato : 09-12-00 12:27

Hej
Mit Asus V6600 kræver 3,3 volt (som mange andre grafikkort) fra AGP-porten.
Det får den bare ikke, hvilket betyder jeg ikke kan spille i ret høje
opløsninger. Jeg HAR installeret seneste AGP-driver samt seneste driver til
kortet. Min bios og motherboard giver ikke mulighed for at ændrer noget
vedr. AGP-porten! Så denne vej er umulig! Jeg har iøvrigt også flashet
bios'en så den er up to date.....what to do??? PS: Jeg har en 300W P/S...så
der ligger problemet heller ikke! Kan det skyldes kortet har registreret en
for høj AGP hastighed (2 gange speed) og jeg kun har 1 x..???

Fra : Barney

Dato : 09-12-00 15:41

Snip
> Mit Asus V6600 kræver 3,3 volt (som mange andre grafikkort) fra
AGP-porten.
> Det får den bare ikke, hvilket betyder jeg ikke kan spille i ret høje
> opløsninger.
Snip

Hej du...
Det kommer lidt an på Bundkortet,
Jeg selv har et Epox, og på det kan man ved hjælp af små Dips ved AGP Porten
hæve/sænke Strømstyrken.......
Fortæl endelig hvilket Bundkort du har, så skulle der nok komme et svar
<

Barney

Fra : Claus Larsen

Dato : 10-12-00 01:33

Hvilket Epox MB er det ???
Har selv et EP-7KXA og et EP-MVP3G2 og den eneste switch der er - er til CPU
core spændingen....

Med venlig hilsen/Best regards

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@popx.dk

Fra : Barney

Dato : 10-12-00 14:08

Haj...
Mit bundkort er et Ep-7KXA Rev. 04
<

Barney
snip
"Claus Larsen" <c.l@popx.dk> wrote in message
> Hvilket Epox MB er det ???
> Har selv et EP-7KXA og et EP-MVP3G2 og den eneste switch der er - er til
CPU
> core spændingen....
snip