VPN ny.... ved ikke hvor den anden blev af
Fra : mengo

Dato : 28-05-02 12:23

Jeg er ved at oprette en vpn forbindelse med check.point programmet, og det
virker også fint nok

Men under installationen kan man vælge med desktop serurity or without!!
Hvori ligger forskellen??

Er det virkeligt nødvendigt at oprette alle brugere på DC'en, selvom de i
princippet ikke skal have lov til andet end at tilgå en bestemt mappe?

Er der nogen der evt. har et link hvor jeg kan læse lidt om ovenstående, da
jeg er lidt newbie???

Plz to help
Michael

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 28-05-02 13:00

mengo wrote:
> Jeg er ved at oprette en vpn forbindelse med check.point programmet, og det
> virker også fint nok

Du har købt en firewall-1.

> Er der nogen der evt. har et link hvor jeg kan læse lidt om ovenstående, da
> jeg er lidt newbie???

Dette køb giver dig adgang til Check Points vidensdatabase som
indeholder masser af oplysninger.

Fra : mengo

Dato : 28-05-02 13:18

det er jo cool nok .. ved du hvor jeg kan finde denne vidensdatabase?? evt .
link

btw tak

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
meddelelse news:3CF37133.2060900@example.net...

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 28-05-02 13:26

mengo wrote:
> det er jo cool nok .. ved du hvor jeg kan finde denne vidensdatabase?? evt .
> link

Det fremgår af dine licenspapir. Når du registere din licens bliver du
oprettet som bruger hos Checkpoint. Denne bruger har adgang til
vidensdatabasen, dette bør fremgå klart af det matriale du har fået.

Snak evt. med din leverandør om dette.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 28-05-02 13:48

Mener du hvor den anden posting blev af?

Jeg ser den fint nok, men du bruger måske en broken
newsreader, der viser postings med samme subject som
om de var i samme tråd.

For to uger siden blev der også sendt en posting med
netop subject: "VPN spørgsmål".

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : mengo

Dato : 28-05-02 14:50

Øhhh jeg havde lavet en 40 min før, så det er ikke min som du snakker om for
flere uger siden!!!

Fra : Kasper Dupont

Dato : 28-05-02 14:59

mengo wrote:

> Øhhh jeg havde lavet en 40 min før, så det er ikke min som du snakker om for
> flere uger siden!!!

Jeg snakker om din posting fra klokken 9:32, der tilfældigvis har
samme subject som en to uger gammel posting. Nogle programmer
viser dem som om det var samme tråd.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk