Skærme
Fijala 3554
Viewsonic Optiquest-serien i DK?
Fra : Per Sommer

Dato : 27-05-02 11:59

Hej!

Efter at min Hansol 19" døde (som forudsagt af en her fra gruppen) og
garantien fir længst er overskredet, så står jeg og mangler en ny skærm. Det
er lidt begrænset hvor mange linier kode man kan se i dreamweaver mx på en
14" =(

Jeg har overvejet at købe en monitor fra ViewSonic. Valget står mellem en
ViewSonic E2 E95, en Graphics G90F eller en Optiquest Q95... men sidstnævnte
kan jeg ikke finde nogle forhandlere på i DK, så hvis der er nogen der ved
hvor den kan købes, så sig endelig til!

Men jeg er lidt i tvivl, for umiddelbart virker det som om at E2 E95 overgår
G90F en smule i specs, selv om den er billigere. Er det fordi G90F er
flatscreen?

Glæder mig til at høre jeres mening!

mvh
P. Sommer

Fra : Blaster

Dato : 28-05-02 16:58

Jeg har selv kigget på ViewSonic E2 E95, og så vidt jeg kan se / fornemmer
virker ViewSonic E2 E95 som en ældre model.. sikkert ik flatcscreen.