jesper binzer
Fra : yossarian

Dato : 28-05-02 12:13

hvorfor lyder han altid som om han er ved at skide?

-Y-

Fra : Aston Villadsen

Dato : 28-05-02 11:39

On Tue, 28 May 2002 13:12:39 +0200, "yossarian" <yoss@rian.net> wrote:

>hvorfor lyder han altid som om han er ved at skide?

Mener du dermed at han - i modsætning til dig selv - lukker lort ud?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-05-02 12:06

On Tue, 28 May 2002 10:38:32 GMT, aston@villadsen.com (Aston
Villadsen) wrote:

>Mener du dermed at han - i modsætning til dig selv - lukker lort ud?

Hæhæ

Morten
morten@bowman.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-05-02 12:47

yossarian wrote:
> hvorfor lyder han altid som om han er ved at skide?
>
> -Y-

Det ved jeg ikke, men det er en udbredt forteelse blandt rockmusikere.
Kasper Eistrup fra Kashmir lød på pladerne før The Good Life også altid
som om han skulle skide.

Det synger skidegodt begge to, iøvrigt! :) Sorry...

Fra : Astrid

Dato : 28-05-02 14:25

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som om han skulle skide.
>
> Det synger skidegodt begge to, iøvrigt! :) Sorry...

Hvad pokker, det er vel ikke værre end at ligne een der er ved at lægge en
seriøs dej når man optræder ... som f.eks. Melodunte-Malene her i lørdags.

Om hun synger "skide"godt kan diskuteres (og bliver det også)

/astrid

Fra : Chris

Dato : 28-05-02 16:49

On Tue, 28 May 2002 13:12:39 +0200, "yossarian" <yoss@rian.net> wrote:

>hvorfor lyder han altid som om han er ved at skide?

Hvordan lykkedes det dig at komme ud af den lukkede afdeling?

Chris