Transport til Knutstorp den 6-7. juni
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 28-05-02 11:51

Er der nogen, der skal til Knutstorp på Sports-MC´s arrangement, og som
har plads til min MC i en kassevogn?

-Jacob

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 13:11

"Jacob Hornemann" <jhm@berlingske-it.dk> wrote in message
Er der nogen, der skal til Knutstorp på Sports-MC´s arrangement, og som
har plads til min MC i en kassevogn?

-Jacob

æhh, du mener ikke den 8-9. vel?

Kenneth
R1

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 28-05-02 12:34

"Kenneth Sørensen" wrote:

> æhh, du mener ikke den 8-9. vel?
>
> Kenneth
> R1

Øhh, næ... men ups...jeg mener nu 7-8. juni...

-Jacob

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 13:43

"Kenneth Sørensen" wrote:

> æhh, du mener ikke den 8-9. vel?
>
> Kenneth
> R1

Øhh, næ... men ups...jeg mener nu 7-8. juni...

-Jacob

Øhh, ups, nåh ja, det var det jeg mente

D.8. skal jeg til Knutstorp, kører på mc derned, vi ses.

Kenneth
R1 - sølv - 2002 - Akrapovic potte.

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 28-05-02 12:46

"Kenneth Sørensen" wrote:

> Øhh, ups, nåh ja, det var det jeg mente
>
> D.8. skal jeg til Knutstorp, kører på mc derned, vi ses.

Ja, det håber jeg....hvis jeg kan finde noget transport.

-Jacob

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 13:53

"Kenneth Sørensen" wrote:

> Øhh, ups, nåh ja, det var det jeg mente
>
> D.8. skal jeg til Knutstorp, kører på mc derned, vi ses.

Ja, det håber jeg....hvis jeg kan finde noget transport.

-Jacob

Du kan jo altid leje en billig kassevogn..

Var der ikke noget der hed 'lej-et-lig' eller noget i den stil?

Kenneth
R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 28-05-02 12:57

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message
> Var der ikke noget der hed 'lej-et-lig' eller noget i den stil?
Må ikke kjøres utenfor DK.

JS

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 14:04

<origo@earthling.net> wrote in message news:acvr9r$9gp$1@sunsite.dk...
> "Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message
> Må ikke kjøres utenfor DK.
>

> JS

Ja og..?

...men jeg vil selvfølgelig ikke opfordre til ulovligheder

Kenneth
R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 28-05-02 13:12

> Ja og..?
Og???

Så har man ingen gyldig forsikring.

JS

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 14:28

<origo@earthling.net> wrote in message news:acvs8p$cj0$1@sunsite.dk...
> "Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message
> Og???
>
> Så har man ingen gyldig forsikring.
>

> JS

Well, ansvarsforsikringen dækker vel altid, men never mind, det var bare et
forslag..

God tur
Kenneth
R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 28-05-02 13:39

> Well, ansvarsforsikringen dækker vel altid, men never mind, det var bare
et
> forslag..

Forslaget var godt nok, men problemet er at selv om ansvarsforsikringen
dekker, risikerer du regress fra selskapet etterfølgende. Forsikringen for
denne type biler er begrenset til kjørsel i DK, og intet annet.

JS

Fra : RasmusZX9R

Dato : 29-05-02 06:50

Forsikringen for
> denne type biler er begrenset til kjørsel i DK, og intet annet.

Jeg snakkede med http://www.rent-a-wreck.dk/ den anden dag, angående
leje af en varevogn til Polen, og det var ikke noget problem, men prisen
var ikke så konkurrence dygtig da man skal betale pr kørt km når det er
udenfor DK.
Han forklarede det med at de havde haft nogle biler som kom hjem efter
en weekend og havde kørt utallige tusind km.
Indenfor DK har de fri km.
Jeg har set andre udlejere i Kbh have varevogne til ca 400 kr om dagen.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-05-02 08:00

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Indenfor DK har de fri km.
> Jeg har set andre udlejere i Kbh have varevogne til ca 400 kr om dagen.

Tænk hvis speedometerkablet faldt af, men at man heldigvis opdagede fejlen
før man afleverede bilen igen

Kenneth
R1

Fra : origo@earthling.net

Dato : 29-05-02 07:06

> [...]
> Indenfor DK har de fri km.
> Jeg har set andre udlejere i Kbh have varevogne til ca 400 kr om dagen.

Interessant, men man bør kontrollere presis hva som er årsaken til at
kjørsel i utlandet ikke er tillatt. Jeg leiet en billig bil på et tidspunkt,
og der fremgikk det av forsikringspapirene at forsikringen kun var gjeldende
i DK. På forspørsel ble jeg informert om at visse leievognsforsikringer kun
var gjeldende i DK, formentlig direkte relatert til prisen på forsikringen.

JS

Fra : SLP/JM

Dato : 31-05-02 11:29

"Jacob Hornemann" <jhm@berlingske-it.dk> skrev
> Er der nogen, der skal til Knutstorp på Sports-MC´s arrangement, og
som
har plads til min MC i en kassevogn?

Har du fundet noget transport? Ellers har jeg plads til en mc - send en
mail på madcat@c.dk, hvis det har interesse.

Jesper