Knastkæden skal strammes???
Fra : Michael H.

Dato : 28-05-02 11:49

Hej gutter

På min GSX-R 600 er knastkæden blevet lidt løs, så jeg kan høre de der
irreterende klikkelyde, men da den først skal til service i
September/Oktober måned gider jeg ikke og vente med at få det gjort til den
tid. Men efter hvad jeg kan forstå er det ikke en stor operation at gøre
det, MEN problemet er at jeg er mekanikermongol, jeg kan sikkert godt skille
det hele ad, men jeg får det aldrig samlet igen. Derfor tænkte jeg om ikke
der er en venlig sjæl her i ng'en der har lyst til lige at hjælpe mig her i
weekenden hvor vejret er perfekt til at køre i. Betalingen finder vi jo nok
ud af.

Michael GSX-R 600 '00. I kbh. området.