Forbøn/VM/Lotto
Fra : PM

Dato : 28-05-02 11:08

Hej alle

Jeg går for tiden og er meget ængstelig. Jeg kan ikke finde hvile,

og maven rumster... VM2002 står for døren, og det ville være

dejligt hvis vi alle (eller dem som nu gør sig i den slags) kunne

bede en forbøn for det danske landshold inden de går på banen.

Danmark skal spille på følgende tidspunkter:

01 juni 11:00 Uruguay - Danmark
06 juni 08:30 Danmark - Senegal
11 juni 08:30 Danmark - Frankrig

Og nu da vi er ved det, ville det være rart med en lille forbøn

til Lotto trækningen på lørdag, så jeg har en god chance for

at vinde.

På forhånd tak

Peter M

PS.: Jeg er ikke kristen (eller tror på nogen andre former for

religion, men det skader jo ikke at helgardere sig,- som man siger).

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 28-05-02 11:45

"PM" <temp_offhand@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hold ad helt kæft?? du har vist mistet emnet her på dlk,

Gid de må tabe, fordi så skal vi ikke påtvinges at se dem blive højt OPHØJET
på TV morgen, middag og aften det næste halve år!

Bed, derfor om en fiasko uden lige og vi kan få et kristen TV istedet!

--
Erik L

Sandheden er ikke altid rar
den kan såre og gøre ondt