Brugen af flere "afsendere" i Outlook
Fra : [2500] André

Dato : 28-05-02 09:55

Jeg er netop gået over til Outlook fra Outlook Express, og i den
forbindelse
"mangler" jeg FRA feltet i header. Det forekom mig at der var et sted
hvor
man kunne sætte hvilke header-felter man ville have som default, men
da jeg
fandt det manglede FRA. Skal man virkelig ind gennem
VIS->INDSTILLINGER->Send meddelse med for at skifte alias??

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-05-02 10:06

[2500] André skrev:

> [...]
> ville have som default, men da jeg fandt det manglede FRA. Skal
> man virkelig ind gennem VIS->INDSTILLINGER->Send meddelse med

Hvis du har oprettet flere konti kommer Fra-feltet automatisk, så dine
aliaser skal bare oprettes som flere "konti", også selv om de er næsten
ens.

Hvis svaret ikke hjælper dig, så prøv i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express . Der finder du
experterne

--
mvh.
LarsK

Fra : [2500] André

Dato : 28-05-02 10:39

> Hvis du har oprettet flere konti kommer Fra-feltet automatisk

Nope. Jeg har 3 konti og stadig ingen "FRA" felt jeg kan vælge
afsender i.

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-05-02 12:31

On Tue, 28 May 2002 11:38:56 +0200, "[2500] André"
<andersen@nospam.dk> wrote:

>Nope. Jeg har 3 konti og stadig ingen "FRA" felt jeg kan vælge
>afsender i.

Er der ikke noget når du skriver en mail og vil sende, skal du trykke
på den lille "drop downbox" på send knappen og der kan du så vælge med
hvilken konto der skal sendes.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : [2500] André

Dato : 28-05-02 12:40

"Jesper L Hansen" <lismoes@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
trykke
> på den lille "drop downbox" på send knappen og der kan du så vælge

Se det var et svar der kunne bruges. Tak Jesper.
Om det skal vælges der eller i en "FRA" betyder mindre (=intet).

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-05-02 13:24

On Tue, 28 May 2002 13:40:08 +0200, "[2500] André"
<andersen@nospam.dk> wrote:

>Se det var et svar der kunne bruges. Tak Jesper.
>Om det skal vælges der eller i en "FRA" betyder mindre (=intet).

Selvtak. Så huskede jeg rigtigt, bruger ikke Outlook mere

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-05-02 14:17

[2500] André skrev:

> Nope. Jeg har 3 konti og stadig ingen "FRA" felt jeg kan vælge
> afsender i.

Sorry. Du skrev at du er gået TIL outlook FRA express.

Jeg havde i farten læst det lige omvendt. Min fejl, beklager.

--
mvh.
LarsK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 15:44

28 May 2002 09:06:13 GMT, skrev Lars Klintholm
<spamfilter@nospam.dk>:

>Hvis svaret ikke hjælper dig, så prøv i
>dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express . Der finder du
>experterne

Outlookspørgsmål er meget uvelkomne i outlook-expressgruppen.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-05-02 21:23

Knud Gert Ellentoft skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Outlookspørgsmål er meget uvelkomne i outlook-expressgruppen.

Ja ja. Min fejl. Jeg havde lige byttet om på TIL og FRA. Jeg har sagt
undskyld

--
Mvh.
LarsK

Fra : [2500] André

Dato : 28-05-02 22:13

Never mind. Der er ikke nogen der har brokket sig derovre.
Ensige svaret på problemet.
Jeg har fået det jeg savnede, så nu er jeg glad.