Tillykke med fødselsdagen John
Fra : Hanne L

Dato : 28-05-02 01:59

Kære John

TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Tomas O.

Dato : 28-05-02 03:37

Hanne L skrev:

> Kære John
>
> TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

34 sikke et gammelt fæ hehe TILYKKE mand

Hilsen
Tomas

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 11:26

> Kære John
>
> TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

Også et stoooort tillykke herfra!

John, du er min eneste mandlige ven, resten er jo piger som du ved. Derfor
har du en lidt speciel "status" for mig... selvom du er ved at blive gammel
*G*. Så et stort og rungende tillykke fra mig, Dina og Mikkel (hund og kat).

Kærlige hilsener

Ally, Dina og Mikkel
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 14:13

Også her.

> Også et stoooort tillykke herfra!

Og så det lange.

> [...]
gammel
> *G*. Så et stort og rungende tillykke fra mig, Dina og Mikkel (hund og

Eneste mandlige ven? Aha! Der blev du lige slettet fra julekortlisten
kammerat *S*.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 15:09

Derfor
> gammel
> kat).
> Eneste mandlige ven? Aha! Der blev du lige slettet fra julekortlisten
> kammerat *S*.

*GG*... jamen Mark... vi har jo kun set hinanden én gang. Og ja, det ER min
egen skyld... I know... men nu kommer jeg jo snart til at gå ledig, så mon
ikke der er større chance for at kunne ses noget oftere?

K.h.

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 17:14

Hej Tomgirl

> [...]
> egen skyld... I know... men nu kommer jeg jo snart til at gå ledig, så mon
> ikke der er større chance for at kunne ses noget oftere?

Det ved jeg ikke, er der? Du er lidt øh... tung at danse med på
det punkt.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sott

Dato : 28-05-02 14:30

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære John
>
> TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

Også tillykke herfra, mandsling.

Må dit år blive skønt og indholdsrigt og bringe
dig glæde.

Knus
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 17:25

Hej Søs

> Også tillykke herfra, mandsling.
>
> Må dit år blive skønt og indholdsrigt og bringe
> dig glæde.

Du er sikker på du kun er nogle af tredive?

"Må alt bekomme dig vel og du mere lykke finde mellem himmel
og jord"

"Må det gjenstgiveri du afholder skabe moro og må latteren
spreder sig blandt de indbudte"

Har du sådanne gammeldags vendinger gemt i Ram'en.

Sorry, men du lød så højtidelig.

Hilsen

Mark

Fra : Sott

Dato : 28-05-02 18:47

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Må det gjenstgiveri du afholder skabe moro og må latteren
> spreder sig blandt de indbudte"
>
> Har du sådanne gammeldags vendinger gemt i Ram'en.

Der er en værre Kancellistsprog-elsker gemt i mig, jeg
bryder sammen og tilstår - det er en rendyrket fetisch
hos mig *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 19:53

Hej Søs

> Der er en værre Kancellistsprog-elsker gemt i mig, jeg
> bryder sammen og tilstår - det er en rendyrket fetisch
> hos mig *G*

Åh, jeg ser. Du tilstår og vedstår, at den i folkemunde døbte
Kancelliststil,
har om ikke vundet indpas i din skrivestil, så opnået en vis grad af
fetishlignende status. Det lyder foruroligende.

Fra : Sott

Dato : 28-05-02 20:12

> Åh, jeg ser. Du tilstår og vedstår, at den i folkemunde døbte
> Kancelliststil,
> har om ikke vundet indpas i din skrivestil, så opnået en vis grad af
> fetishlignende status. Det lyder foruroligende.

Åh *ser beskæmmet mod gulvet og tegner på bedste Bo manér
ottetaller med storetåen*

Eder har dog bragt de skønneste ekvilibristiske ordblomster
til live, så én må overgive sig, skønt modstræbende - til de
herligste rislende fornemmelser i kroppen. Se således føler
en sand kancellistfetischist i slige underskønne aftentime ved
den nydelsesfulde gennemlæsning af ovenstående linier. Sand
lidenskab fornægter sig ikke!

*LOL*

Tusinde hilsner
Søs, som hellere må FUT'te til dk.snak.snik *kancellistfetischisme*

Fra : John Sahl

Dato : 28-05-02 16:06

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message news:acuknb$343$1@sunsite.dk...
> Kære John
>
> TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

Hjertelig tak til alle for de venlige tanker og ord, de varmer
mere end i aner *S*

FUT dk.snak.snik

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-05-02 15:53

Hanne L skrev:

> Kære John
>
> TILLYKKE med de 34 år herfra! *SSS*

AOL
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Mic

Dato : 29-05-02 11:19

Også herfra. Kunne ikke poste den i tide, da jeg var i London...

Mic

Fra : John Sahl

Dato : 29-05-02 11:47

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message news:3cf4aafa$0$97302$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Også herfra. Kunne ikke poste den i tide, da jeg var i London...

Du er formentlig tilgivet *G*

FUT dk.snak.snik

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Husk, nu at du kan vinde 25.000kr. kontant på

Fra : Knold

Dato : 31-05-02 01:38

"Hanne L" skrev i en meddelelse news:acuknb$343$1@sunsite.dk...

Hej John

Sent er bedre end aldrig, og langsomme forbindelser når også
frem

Så her er et TILLYKKE med dagen ))))))
Tænker du er kommet dig over den nu.

KH
Henrik

Fra : John Sahl

Dato : 31-05-02 06:38

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in message news:uJzJ8.13046$N46.555851@news010.worldonline.dk...
> Så her er et TILLYKKE med dagen ))))))

Af hjertet tak

> Tænker du er kommet dig over den nu.

Nej faktisk ikke, den fortsætter i morgen når min datter kommer, hun har nemlig fødselsdag samme dag som jeg ))

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk