Havepavillon
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 28-05-02 00:37

Er der nogen, der ved, hvor man finder havepavilloner i en lidt bedre
kvalitet, end de billige 100-200 kroners modeller, som snart findes i
ethvert byggemarked?
Det er især styrken af rørstellet, jeg er utilfreds med.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Gert Espersen

Dato : 28-05-02 08:15

http://www.bagge-andersen.dk/

M.v.h.

-Gert..

Fra : Nick

Dato : 28-05-02 08:48

"Kjeld Nielsen" <kjeldn@ddf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ethvert byggemarked?
> Det er især styrken af rørstellet, jeg er utilfreds med.

Jeg har set nogle i Harald-Nyborg som var med et kraftigere stel end de
normale "billige". Prisen var selvf. højere, men stadig rimelig.

/Nick