Online butikker der fører våddragter og ti~
Fra : Morten

Dato : 27-05-02 20:34

Jeg har søgt en del på google, men kan ikke umiddelbart finde nogle
butikker på nettet som sælger våddragter. Det ville være rart at kunne læse
lidt om emnet, kende lidt til piserne og have en forhåndsviden inden at man
tropper op i en butik. Har i gode links til onlinebutikker, så ville det
også være fedt.

Våddragten skal bruges til kajak og windsurfing i det omfang at der ikke er
for store målkonflikter.

Man kunne forestille sig at de selvsamme sted også førte sko som bruges til
windsurfing. Er der andre butikker der gør dette er jeg da også
interesseret i at høre nærmere herom.

På forhånd tak,
Morten

Fra : Gjøl

Dato : 28-05-02 13:59

www.scubagear.dk for eksempel

Fra : Morten

Dato : 28-05-02 14:09

Gjøl skrev i news:dk.sport :

> www.scubagear.dk for eksempel

Det var vist ord som 'scuba' jeg skulle bruge. Tak for det.

--
Morten

Fra : Jacob

Dato : 28-05-02 20:15

[snip] om våddragter

> På forhånd tak,
> Morten

Hej Morten, jeg vil blot fortælle lige fortælle at der findes en
dykkergruppe her i dk hierarkiet news:dk.fritid.dykning , hvis du ikke
skulle være klar over det

--
Jacob