T68m -> T68i
Fra : ::j::o::k::u::m::

Dato : 27-05-02 20:01

Hej gruppe

Er der nogen der ved hvad der sker med hensyn til den skide opgradering ?
Det svirrer i luften med datoer om releasedatoen.

Er der nogen der har noget sikkert ?

--
<><><>
~JS~

Fra : Nuggi

Dato : 27-05-02 20:52

T68m kan opgraderes fra idag !

Nuggi

Fra : B. Dam

Dato : 27-05-02 22:00

> T68m kan opgraderes fra idag !

Hvor har du det fra?

Fra : B. Dam

Dato : 27-05-02 23:51

> Hvor har du det fra?

Men ifølge TeleService er det dog korrekt.

Fra : Nuggi

Dato : 28-05-02 05:44

Nemlig

Nuggi

Fra : Anders HJ

Dato : 28-05-02 07:16

> Hej gruppe
>
> Er der nogen der ved hvad der sker med hensyn til den skide opgradering ?
> Det svirrer i luften med datoer om releasedatoen.
>
> Er der nogen der har noget sikkert ?

Den har tilsydenladende kunne opgraderes siden sidste uge hos Teleservice i
Taastrup. Men fra i GÅR af (27/5) kunne den også opgraderes hos Teleservice
på Hovedbanegården. Lidt nemmere at tage derind hvis man bor i København.

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-05-02 08:52

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
>på Hovedbanegården. Lidt nemmere at tage derind hvis man bor i København.

Tager de noget for det derinde?

Peter

Fra : Anders HJ

Dato : 28-05-02 11:20

> Tager de noget for det derinde?
>
> Peter

Nope :) Andet ville da også være horribelt.

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-05-02 12:37

>Nope :) Andet ville da også være horribelt.

Så smutter jeg forbi dem. Så er det bare hvor jeg lagde den kvitering.

Peter

Fra : Anders HJ

Dato : 29-05-02 08:26

> Så smutter jeg forbi dem. Så er det bare hvor jeg lagde den kvitering.
>
> Peter

Du behøver ikke at have kvittering med. De opdaterede min helt uden at se
noget som helst. Desuden var glasset på displayet blevet ridset så de
udskiftede det helt gratis, så jeg kan bestemt anbefale dem derinde :)

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-05-02 10:46

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

[snip]
>Du behøver ikke at have kvittering med. De opdaterede min helt uden at se
>noget som helst. Desuden var glasset på displayet blevet ridset så de
>udskiftede det helt gratis, så jeg kan bestemt anbefale dem derinde :)

Jeg var forbi i går. Desværre var deres system nede, så de kunne ikke
opdatere min T68. Fik også at vide, at jeg ikke behøvede kvitering, da
de kunne læse fremstillingsdatoen i telefonen. Det lyder godt med
glasset - mit er også blevet noget ridset.

Peter

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-05-02 11:14

> [...]
Teleservice
> på Hovedbanegården. Lidt nemmere at tage derind hvis man bor i København.

Hvad med nogle stedder i Århus området ?

--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end