t68i og tilbehør...
Fra : Daniel-San

Dato : 27-05-02 18:34

Davs

Tror snart jeg skal ud og ha' mig en t68i'er - Har ellers altid svoret til
Nokia, men synes ikke umiddelbart der er noget der er overdrevet
interessant, som kunne rive mig væk fra min 3310'er, indtil jeg altså så
t68i'er.

Mht. til t68i'eren - Er der så noget vigtigt en gammel Nokia ejer skal vide,
som man ikke kan danne sig indtryk af på nettet?

Har ellers også læst der ikke følger datakabel med - Er der nogen der ved
hvor man kan få sådan et og hvad det koster?.

Mvh Daniel

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-05-02 21:22

> Mht. til t68i'eren - Er der så noget vigtigt en gammel Nokia ejer skal
vide,
> som man ikke kan danne sig indtryk af på nettet?

Ja der findes ikke mig bekendt, nogle gode programmer til at rediger
telefonbogen/kontakter, samt beskeder hvilket er en stor mangel efter min
mening.

Der ligger Nokia langt foran med Nokia data suite 3.0

Hvis det er mig der ikke er informeret korrekt, ser jeg med kyshånd frem til
rettelser og forslag til programmer.

Jan
--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-05-02 15:01

>Ja der findes ikke mig bekendt, nogle gode programmer til at rediger
>telefonbogen/kontakter, samt beskeder hvilket er en stor mangel efter min
>mening.

Ikke helt korrekt.

Kontakter, telefonbog, noter og kalender kan redigeres/synkroniseres
via enten kabel, wap, Infra rød eller bluetooth mellem T68i og
Outlook.

Der findes mig bekendt til gengæld ikke noget program, der kan
redigere SMS'er i T68i - her er Nokia foran.

Til gengæld er T68i foran på alle andre punklter end SMS.
T68i har en begrænet farveskærm på 256 farver - men den er bare så
meget lækre end kedelige gråtone skærme på Nokia - jeg ved, hvad jeg
taler om, da jeg lige har haft 6510 - lækker lille mobil - men det
total lillebror ved siden af T68i.

T68i kan som den første mobil på markedet redigere baggrundsbillede,
menubilleder, menutext farve, baggrundsfarve, sms text farve - ja alt.

Ydermere har den bluetooth, ir, wap 2.0, klart bedre kalender end
6510, notefunktion, 330 timers batteritid, ja jeg kunne blive ved -
køb T68i - og du vil ikke blive skuffet.
Den fås til 3499 kr i fona (m. abn.)

Man kan gratis hente en tema editor til T68i, hvor man kan ændre ALT i
den - se selv i dette link - scrol lidt ned for at se eksempel på,
hvordan man kan ændre meuen og text farver i T68i via editoren :

http://www.mobilsiden.dk/mobildebat.dk/debat1/discus/messages/1/7011.html?1022588393

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Holmes

Dato : 28-05-02 16:49

[snip]
> Man kan gratis hente en tema editor til T68i, hvor man kan ændre ALT i
[snip]

Jeg har en Nokia 8310, som jeg er ret glad for.
Men det der? Det ser rigtig cool ud - hvad med ringetoner osv?
Dem plejer jeg jo selv at lave i midi-format, hvorfra de kan uploades i
telefonen via et IR-kabel og Logomanager

Findes der noget tilsvarende til T68i ? Altså muligheden for selv at lægge
ringetoner på?

Holmes

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-05-02 20:38

>Findes der noget tilsvarende til T68i ? Altså muligheden for selv at lægge
>ringetoner på?

Man kan selv komponere ringetoner til T68 - både de gamle emelody og
de nye imelody, hvor man kan indstille tastatur lys, display lys,
vibrator og melodi til at gå igang i forskellige takter til musikken.

Man importere dem via IR eller bluetooth fra pc til T68i eller imellem
2 T68i.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk