Hvordan laver man Telekort?
Fra : Peter Clausen

Dato : 27-05-02 18:42

Hejsa

Nu sad jeg tænkte lidt idag, noget jeg eller's ikke plejer. Men hvordan
laver de der telekort, og kan man selv lave dem?

Med venlig hilsen

Peter Clausen
pclausen@mail.dk

Fra : Anders Schwartz

Dato : 27-05-02 18:44

> Nu sad jeg tænkte lidt idag, noget jeg eller's ikke plejer. Men hvordan
> laver de der telekort, og kan man selv lave dem?

Du kan prøve at poste det spørgsmål i dk.teknik.eletronik og de har sikkert
nogle gode svar. Nu skal det vel ikke bruges til noget ulovligt?

Mvh

Anders

Fra : Henning Voldtofte

Dato : 27-05-02 21:00

In article <3cf26fd1$0$78758$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
pclausen@mail.dk says...
> Hejsa
>
> Nu sad jeg tænkte lidt idag, noget jeg eller's ikke plejer. Men hvordan
> laver de der telekort, og kan man selv lave dem?

Mener du de kort der sælges i kiosker mv, beregnet til opkald fra
fastnet? De er relativt nemme at lave, men kræver en hvis investering i
en platform til at køre selve kortet. Under alle omstændigheder er
distributionsledet det vigtigste for success.

--
Henning Voldtofte