Larsen & Madsen
Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-02-01 19:36

Blot lige en lille kommentar afledt af tråden om tidligere Larsen-tråd:
Verden er ikke, hvad den har været...
16. feb udkommer ny Johnny Madsen, og det er UDEN både Knud Møller og Nello.
Og minsandten om ikke Kim Larsen den 19. februar udsender pladen UDEN en
eneste dansk tekst...
Tjah...

UffeC

--
KEEP ON ROCKIN' 2000 - http://hjem.get2net.dk/uffec
VIDEO-EDIT - dansk support for video-redigering -

Fra : Anne

Dato : 08-02-01 19:24

Ja Johnny Madsen udkommer uden Knud Møller og Nello, men der er stadig meget
gode musikere på som f.eks Bill Cross og måske Johnnys egen søn Rasmus.
Men både Knud og Nello er med i bandet, så det er ikke en udskiftning af
musikerne, blot et pot porri på pladen!!!
Jeg glæder mig vildt til at den gode gamle Johnny kommer med forhåbentligt
endnu en totalt fed plade med nogle suveræne og tankevækkende tekster
Anne

Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-02-01 23:08

Anne <prinsesse*nospam*anne@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Men både Knud og Nello er med i bandet, så det er ikke en udskiftning af
> musikerne, blot et pot porri på pladen!!!

Det ER en udmærket Madsen-plade. Lidt mere "glat" end tidligere, men mewget
fine tekster. Rasmus medvirker ikke på pladen, men vil sandsynligvis komme
med rundt til sommer. Om Knud er med der, er ikke afgjort endnu.

UffeC

Fra : Anne

Dato : 09-02-01 08:16

Jeg ved tilfældigvis, at Knud skal med rundt og spille til sommer. Det var i
hvert fald planen sidst jeg talte med Johnny. Mange musikere gør som Knud,
hvor de spiller i flere bands end et. Så der er ingen grund til bekymring.
Ud med Knud fortsætter på den gode gamle måde...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-01 22:32

On Thu, 8 Feb 2001 18:36:13 -0000, "Uffe Christensen"
<uffec@get2net.dk> wrote:

>16. feb udkommer ny Johnny Madsen, og det er UDEN både Knud Møller og Nello.

Nå da-da. Mangler Knud. Hvad da? Det kan da ikke være fordi han har
været optaget af Esters nye plade, vel? De er vel ikke gået hver til
sit. Men i øvrigt, så lyder den nye single da god. Lyder næsten som i
Dalton-tiden, men han har jo også fået hjælp derfra......

>Og minsandten om ikke Kim Larsen den 19. februar udsender pladen UDEN en
>eneste dansk tekst...

Og den nye single derfra kan jeg også lide. Jeg savner noget dansk
musik sunget på dansk, men denne gang synes jeg egentlig godt om at
Larsen har prøvet noget nyt.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 09-02-01 06:52

Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sit. Men i øvrigt, så lyder den nye single da god. Lyder næsten som i
> Dalton-tiden, men han har jo også fået hjælp derfra......
<snip>

Umiddelbart har det jo noget at gøre med Knuds producer-rolle omkring Ester
Brohus, meeen... . Håber ikke, at det "klassiske" koncert-råb: Ud med Knud,
ud med Knud", nu er blevet virkelighed. Nå, men jeg vil tro, at der i de
nærmeste dage vil komme en del interviews med Madsen i medierne, hvor han
vil forklare sagens rette sammenhæng. Han har været ret lukket omkring det
indtil nu.

> Og den nye single derfra kan jeg også lide. Jeg savner noget dansk
> musik sunget på dansk, men denne gang synes jeg egentlig godt om at
> Larsen har prøvet noget nyt.

Tjah... jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. Han synger på engelsk,
tysk, fransk og italiensk... Jeg har alle dage haft svært ved at kapere hans
engelske. Generelt bør "Weekend Music" efter min mening opfattes som en
parantes, men den er da værd at tjekke ud, når den er på gaden 19. februar.

UffeC

Fra : Henrik Vest

Dato : 09-02-01 12:14

> men den er da værd at tjekke ud, når den er på gaden 19. februar.

Nu ved jeg ikke hvad der har stået i den tidligere tråd, men Hr. Larsens
plade kan da aflyttes via opasia's hjemmeside ...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-01 22:34

<uffec@get2net.dk> wrote:

>Blot lige en lille kommentar afledt af tråden om tidligere Larsen-tråd:
>Verden er ikke, hvad den har været...

Hvad hed den tråd?

---

Med venlig hilsen fra