Parelleforbindelse til Nokia 6210 ???
Fra : Arne Vestergård Hans~

Dato : 27-05-02 16:19

Hej Ng
Jeg har et lille problem
jeg vil gerne forbinde min Nokia 6210 med min bærbar pcèr,
men min nye pc har ikke infrarødport, og ikke serial port ( RS232).
Den har kun USB og parelleport (Printerport)
Er der nogle der ved om man kan få en forbindelse til telefonen vha.
parelleporten,
jeg har prøvet med pc-suite fra nokia.
En sidste ting styresystemmet på pcerne er XP

-- Med venlig hilsen

Arne Vestergård Hansen

Fra : JMo.

Dato : 27-05-02 22:58

Parallel nej, men USB ja...

www.mobileaction.com.tw
www.do-it-smart.com
www.qmdk.com

Fra : Hartmann

Dato : 31-05-02 09:16

Køb en omsætter fra USB til RS232. Pris ca. 200kr.s(%d, '%s')

http://www.kandu.dk/