MC tur sydpaa.
Fra : Kenneth

Dato : 27-05-02 16:31

Hej.

Da konen og jeg proever at forberede en tur sydpaa paa vores Honda
ST1100, ville det vaere rart, at hoere nogle erfaringer. Vi har aldrig
vaeret afsted langt fra DK kun til Oslo. Vi regner med, at det
foregaar med telt og hele baduljen. Vi har ikke planlagt nogen
deciderede steder pt. og der er her, vi godt kunne bruge nogle tips.
Hvilke omraade er flotte? Der skal helst vaere meget natur, bjergveje.
Hvis I har nogle turberetninger liggende paa jeres sites, ville det
vaere fedt. Hvis I ogsaa har nogle tips omkring, hvad man medbringer
paa saadan en tur (udover telt & soverposer), ville det ogsaa vaere
laekkert. Det betyder ikke saa meget, om det er Frankrig, Spanien
eller Italien. Bare der er flot.

Mvh
Kenneth (lige pt. paa forretningsrejse paa Jamaica)
ST1100 - 01 i DK

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-02 16:55

Kig lidt på min side www.henriknielsen.dk og evt. også på klubbens turside,
følg nedenstående link. Der er lidt turberetninger fra bl.a. Alperne.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ped

Dato : 27-05-02 18:33

Jeg har ikke deciderede turberetninger, men en kort beskrivelse af mine
ture samt en del billeder (mest fra de senere år) finder du på min
hjemmeside:

http://home20.inet.tele.dk/pedmail/touring.htm

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Pein

Dato : 28-05-02 00:23

"Kenneth" skrev ...
> Hvilke omraade er flotte? Der skal helst vaere meget natur, bjergveje.
Jeg synes Schweiz er flottest, skarpt forfulgt af sydfrankrig (den del tæt
på Italien) og Dolomitterne (Italien).
Og hvis man holder sig til teltferie-metoden, er Schweiz ikke dyrere end de
andre lande, selvom rygtet siger noget andet.
Jeg har ikke prøvet Spanien.

> Hvis I ogsaa har nogle tips omkring, hvad man medbringer
> paa saadan en tur (udover telt & soverposer), ville det ogsaa
> vaere laekkert.
Vi har lavet en udførlig huskeliste. Jeg skal se om jeg kan finde den, og så
ryger den enten i en mail, eller på min hjemmeside http://www.pein.dk/bike
Jeg havde planlagt en masse turberetninger på det site, men det er aldrig
rigtigt blevet til noget, selvom vi har været af sted 6 gange.

--
Mvh. Pein
Honda TransAlp

Fra : Søren Lindholt

Dato : 28-05-02 16:44

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde planlagt en masse turberetninger på det site, men det er aldrig
> rigtigt blevet til noget, selvom vi har været af sted 6 gange.

Sådan er det bare, det er sjovere at køre end at skrive om det...

Søren.
Der skal ned og fikse YZ125 crosser så jeg kan forsvare min 4.plads i
klubmesterskabet i Aalborg Motor Klub i morgen!!
www.almk.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-05-02 18:47

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Der skal ned og fikse YZ125 crosser så jeg kan forsvare min 4.plads i
> klubmesterskabet i Aalborg Motor Klub i morgen!!
> www.almk.dk

Og jeg har også en 4. plads at forsvare, så der skal lige nusses lidt om den
lille skævøjede.

Rittig