Andet multimedie
bentjuul 3670
Arabisk sats
Fra : Storm

Dato : 27-05-02 14:34

Er der nogen der kender et sted der gør det i professionel arabisk
satsfremstilling - i Danmark?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 27-05-02 15:08

in article 1fcultu.1l09hzq10gd5y0N%Ninzen@ofir.dk, Storm at Ninzen@ofir.dk
wrote on 27/05/02 15:33:

> Er der nogen der kender et sted der gør det i professionel arabisk
> satsfremstilling - i Danmark?

Temmelig sikker på, at "Typ & Tegn" på Hauser Plads i København gør.

Fra : B. Jakobsen

Dato : 28-05-02 06:54

Alt afhængig af hvad og hvor meget vi snakker om, så gør undertegnede også:

www.smalbro.dk

Kh
Bjørn

Fra : Storm

Dato : 28-05-02 08:27

B. Jakobsen <studio@smalbro.dk> wrote:

> Alt afhængig af hvad og hvor meget vi snakker om, så gør undertegnede også:
>
> www.smalbro.dk

Er vi så ude i noget med InDesign der understøtter 32-bit characters -
eller er det totalt misforstået?

Tak til jer begge. Typ & Tegn gør det tilsyneladende i alt andet end
arabisk - men nu giver jeg forslagene videre til "the person in action".

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : B. Jakobsen

Dato : 28-05-02 09:32

Der er jo en del spørgsmål der skal besvares først:
eks.
Hvordan kommer materialet - er det word eller et andet tekstbehandlerprogram
Hvad er det konkret der skal laves ? er det en bog, en leaflet eller en 4
farveting med flapper?
Hvad forventer man i retning af output ?
Hvad forestiller man sig i retning af korrekturgang
Arabisk er mange ting - der er fransk-arabisk, saudi-arabisk osv

osv.

Kh
Bjørn

Fra : Storm

Dato : 28-05-02 09:27

> [...]

> Hvad forestiller man sig i retning af korrekturgang
> Arabisk er mange ting - der er fransk-arabisk, saudi-arabisk osv

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Rette vedkommende må tage det med dig

Tak skal du ha'.

--