MT-Newswatcher X og URL'er
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 27-05-02 12:52

Det går fint at åbne URL'er fra med MT Newswatcher X de første par gange
efter jeg har startet programmet.

Jeg holder Æble-tasten nede og trykker på URL'en. Siden åbner i
default-browseren.

Men anden eller tredje gang jeg gør det (efter genstart af programmet)
insisterer MT på at åbne URL'en i Netscape 4.7 under Classic...

Jeg synes det er *ret* mærkeligt!

Nogen der har et bud på et "fix"?

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Pelle Hede

Dato : 27-05-02 13:29

In article <nospam-4807B0.13522327052002@news.net.uni-c.dk>,
Mikkel Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
>
> Men anden eller tredje gang jeg gør det (efter genstart af programmet)
> insisterer MT på at åbne URL'en i Netscape 4.7 under Classic...

What? Det gør den ikke på min. Den klager over at "ingen default helper"
er fundet. Den er mere glemsom end mig. Eller også er det fordi jeg ikke
gemmer på 4.7 længere :)

> Nogen der har et bud på et "fix"?

Jeg kopier linket og paster ind i den relevante browser. Men det er jo
ikke ligefrem et fix.

Men på <http://www.smfr.org/mtnw/version_history.html> er han da vist
klar over det.

Pelle

Fra : Christian Bech

Dato : 27-05-02 14:24

> [...]

> Men anden eller tredje gang jeg gør det (efter genstart af programmet)
> insisterer MT på at åbne URL'en i Netscape 4.7 under Classic...

Desværre ikke, men jeg har lige siddet og irriteret mig over det eksakt
samme problem.

--
Christian

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 15:34

In article <nospam-4807B0.13522327052002@news.net.uni-c.dk>, Mikkel
Pagh <nospam@nospam.com> wrote:

> Nogen der har et bud på et "fix"?

Desværre ikke, men jeg er skiftet til Thoth indtil de får det fikset:

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=9293&db=mac>

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-05-02 20:15

In article <270520021634051561%spamthis@verture.net>,
Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Desværre ikke, men jeg er skiftet til Thoth indtil de får det fikset:
>
> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=9293&db=mac>

Det er også nemmere at stave til. Jeg er dødtræt af at skrive
MT-NewsWatcher med de rigtige store bogstaver.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 20:22

In article <muenster-094E03.21150827052002@news.tele.dk>, Henrik
Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Det er også nemmere at stave til. Jeg er dødtræt af at skrive
> MT-NewsWatcher med de rigtige store bogstaver.

Det er faktisk en rigtigt lækker newsreader -- lidt langsommere end
MT-nEwswAtcHer, men det er jo også kun min substitut ind til <du ved
nok> bliver 'kullet'.

....og så kan den _godt_ finde ud af hvilken bruser jeg bruger.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-05-02 21:28

In article <270520022122219258%spamthis@verture.net>,
> [...]

> nok> bliver 'kullet'.
>
> ...og så kan den _godt_ finde ud af hvilken bruser jeg bruger.

Til gengæld koster den i princippet lidt penge. MT-Newar<wer er gratis.
Jeg har faktisk brugt Thoth og MT-NW sideløbende for at afprøve dem. Jeg
synes ikke, der var den store forskel, så jeg fortsatte med MT-NW, da
den er gratis. Jeg tror da lige, jeg prøver Thoth igen. Det er meget
sødt med den ægyptiske ikon. Jeg kan aldrig finde MT-NW's ikon i den der
række ikoner nederst på skærmen.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-05-02 20:14

> [...]

> Men anden eller tredje gang jeg gør det (efter genstart af programmet)
> insisterer MT på at åbne URL'en i Netscape 4.7 under Classic...

Min gør det også. Jeg har nævnt det før.

> Nogen der har et bud på et "fix"?

Installer Netscape til Mac OS X. Så åbner IE de første gange, du trykker
på en URL i MT-NewsWatcher, og siden åbner Netscape. Det er trods alt
hurtigere end at åbne Classic. Det var et tilfælde, jeg opdagede dette
brillante fiks

Henrik Münster
Esbjerg