Zinktagrender billigst hvor
Fra : Sus@nne

Dato : 27-05-02 11:53

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe zinktagrender billigst ? Vi skal
bruge dem på fyn

På forhånd tak

hilsen

Susanne Jensen

Fra : arkitekten

Dato : 28-05-02 09:51

"Sus@nne" skrev d. 27-05-02 11:53 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe zinktagrender billigst ? Vi
> [...]
Zinktagrender er et håndlavet produkt. Kontakt en vvs-installatør der
selv laver blikkenslagerarbejde. Hvis ikke, ring til en anden. Du må
have et tilbud, prisen afhænger af flere ting. Som fingerregel skal du
regne med kr.300 pr. meter incl. arbejdsløn. Du bliver glad for at få
noget godt håndværk der holder i mange år.
Arkitekten.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rednex

Dato : 30-05-02 14:18

Sikke noget vrøvl

Zinktagrender er ikke håndlavet men fås i stykker der skal loddes samme.

Rednex

Fra : arkitekten

Dato : 30-05-02 16:06

"Rednex" skrev d. 30-05-02 14:18 dette indlæg :
> Sikke noget vrøvl
>
> Zinktagrender er ikke håndlavet men fås i stykker der skal loddes
samme.

> Rednex
>
> Du skriver det skal loddes sammen, rigtigt, har du en maskine til det?
nej vel.
Arkitekten

http://www.kandu.dk/

Fra : Rednex

Dato : 30-05-02 16:59

Godt ord igen.

Jeg forstod bare på dit svar at man selv skulle lave tagrende stykkerne og
det er jo ikke tilfældet, men vi mener nok det samme at de skal loddes
sammen.

Jeg har en kammerat der selv har sat sine op men jeg ved dog ikke hvorfra
han fik apparatet til at lodde med.Det er muligt at han har lejet det et
eller andet sted.

Man kan købe zink og kobbertagrender hos http://www.kobberkompagniet.dk jeg
ved dog ikke om de er billigst.