AAV cph marathon
Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 27-05-02 11:20

det løb jeg igår, og mine knæ gør ondt og mine muskler er stive
og fuldstændig døde.
det føltes godt da jeg løb de sidste 200 m men alt over 24 km gjorde sku
ondt
så til dem der som mig ikk har tid til at træne, men synes det kunne være
"sjovt"
at se om man kan gennemføre et marathon. der kan jeg så sige at det er sku
ikk
særlig sjovt, faktisk ret ynkeligt... man kan løbe 42km men næsten ikk gå
½km
bagefter, det er en stor sejr hver gang man forserer en kansten bagefter

mvh
bo

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 27-05-02 21:48

"Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en
meddelelse
> det er en stor sejr hver gang man forserer en kansten bagefter

Kender det Især dem på 36 km. men også idag!
(løb i øvrigt mit første marathon, og er ret stolt.)
Mvh. Larsen

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 27-05-02 22:18

> Kender det Især dem på 36 km. men også idag!
> (løb i øvrigt mit første marathon, og er ret stolt.)
også mig, har du kigget på sparter.dk for målfoto
mvh
bo - der for første gang er blevet nr. 3119 i en konkurrence....
men jeg fik da en guldmedalje alligevel
( ps. det gjorde alle, heldigvis )

Fra : Rundude

Dato : 28-05-02 18:58

det fedeste er og bliver den kolde cola man har sukket efter de sidste 8-10
km, det er det bedste man kan få og så lige en røvfuld McBacon på vej hjem.

Mvh
Rundude (der desværre ikke løber marathon mere...) men er god for ordentlig
røvfuld når han cykler - til de andre....

"Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en
meddelelse news:acu7h6$2vg$1@sunsite.dk...