MGP Chok
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 27-05-02 08:26

Skal da være helt ærlig og sige at jeg ikke havde regnet med en
topplacering fra vores side af i år.. Men at den danske sang ligefrem kan
blive placeret dårligere end en sang som den Grækenland fremførte, det
fatter man jo ikke. Mage til umusikalske og tonedøve sangere har jeg dog
aldrig før set. Jeg fatter det simpelthen ikke. Og vindersangen.. Ja jeg
kan ikke engang huske hvordan den går.. Men jeg kan huske at hun smed
tøjet ( Måske var det det der trak point )
Jeg er simpelthen chokeret over resultatet.

Glemte folk helt at se på det musikalske??? Hvad med den engelske sang.
Hendes smukke stemme sidder stadig printet i mit hoved. Den sang var
imponerende... Men nej.... Tingene udartede sig vist ikke lige som der var
gættet på *SS*

Mvh Betina

Fra : High End

Dato : 27-05-02 08:49

Jeg kan heller ikke huske vindersangen, men jeg kan heller ikke huske at hun
smed kjolen, for jeg var lige gået ud i køkkenet da den var der, fordi at
den var så kedelig, at jeg ikke gad høre den færdig....

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev
i en meddelelse