forret med fisk
Fra : Ole Hedegaard

Dato : 27-05-02 08:02

Hej gr
Jeg søger en god fiskeforret - den skal være kold, sommerlig og rigtig
lækker...
MVH Tina

Fra : netper

Dato : 27-05-02 08:41

"Ole Hedegaard" skrev d. 27-05-02 08:02 dette indlæg :
> Hej gr
> Jeg søger en god fiskeforret - den skal være kold, sommerlig og rigtig
> lækker...
> MVH Tina

Hej Tina

Prov at cheke denne adresse
http://www.dk-kogebogen.dk/retter.php?dyreart=30&retten=34

Der´er over 100 forretter med fisk så der må være en du kan bruge

Mvh
Per

http://www.kandu.dk/

Fra : sune vuorela

Dato : 27-05-02 10:26

On Mon, 27 May 2002 07:40:49 GMT, "netper" <netper.news@kandu.dk>
wrote:

>Prov at cheke denne adresse

<snip adresse>

Kære Per

Vil du ikke godt lade være med at reklamere så meget for din
hjemmeside. Hver eneste gang der er nogend er spørger om en opskrift,
så får de det samme, intetsigende svar fra dig.

-----

Prøv at tjekke denne adresse:
http://xxx.xxxxxx.xx/xxxxxxxxx

Der er over xxx retter med xx, så der bør være en du kan bruge.

-----

Folk spørger ikke her for at få et link til en søge maskine - og især
ikke det samme link _hver_ gang der er mulighed for det.

Brug venligst et andet sted at reklamere for din side!

Fut: dk.admin.netikette - og ja, den gruppe følger jeg!

--
Sune

Fra : netper

Dato : 27-05-02 11:21

"sune vuorela" skrev d. 27-05-02 10:26 dette indlæg :

> [...]

> Brug venligst et andet sted at reklamere for din side!
>

> Fut: dk.admin.netikette - og ja, den gruppe følger jeg!

Hej Sune

Jeg gør det nu ikke for at træde nogen over tærene så det må du altså
undskylde.

Jeg er ny her, men selvom jeg henviser til min egen side syntes jeg
bestemt ikke det er intedsigende da jeg henviser direkte til sider med
de oplysninger der bliver spurgt om.

Den side jeg henviser til er ike en søgemaskine.

Men ok jeg trækker piben til mig igen

Mvh
Per

http://www.kandu.dk/

Fra : netper

Dato : 27-05-02 11:23

PS.

Jeg har rent faktisk også henvist direkte til enkelte specifikke
opskrifte

Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Andersen

Dato : 27-05-02 12:32

netper.news@kandu.dk writes:
>http://www.dk-kogebogen.dk/retter.php?dyreart=30&retten=34

Hej Per

Tak for linket, jeg faldt særligt over røget sværdfisk med rucola og
olivenolie som jeg vil prøve i aften.

hilsen Svend A