Farvel og tak for denne gang...
Fra : thomas schreiber

Dato : 27-05-02 07:32

Hej alle sammen,

Efter 1½ år og kr. 50.000 fattigere, har jeg "left the building" og gået
over til Wintel fløjen igen. Det er en skam, for jeg troede at alt var godt,
når først jeg købte en Mac til musikproduktion. Måske har jeg bare været
MEGET uheldig og har fået 2 defekte maskiner, men om ikke andet har jeg lært
en masse om Mac, og hvordan mon finder fejl, og retter (nogle) af dem.

For at gøre en lang historie kort, vil jeg benytte lejligheden til at sige
tak til især Morten R, Erik R. Sørensen, Peter Kiil, (mac)Steen, Rene F.
Nielsen og ikke mindste alle de andre der har kommet med input til mine
"problemer". Meget kan man sige om nyhedsgruppen, men i er sku en flok rare
behjælpelige mennesker.

Tak for alt!!!

Venligst
Thomas Schreiber

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-05-02 08:03

On Mon, 27 May 2002 8:32:05 +0200, thomas schreiber wrote
(in message <acsjsj$nko$1@sunsite.dk>):

> [...]
> en masse om Mac, og hvordan mon finder fejl, og retter (nogle) af dem.

<nip!>

> Venligst
> Thomas Schreiber

Det var synd! Jeg har det engang imellem sådan, at når jeg læser, at browsere
er dobbelt så hurtige (endnu) i Windows, og tænker på alle de penge, jeg
kunne spare ved at gå Windows, og på alt det, som man ikke kan med en mac (få
de sidste nye spil, gå ind på visse hjemmesider, udskifte grafikkort i iMac,
spille på Quake servere, etcetera, alt det, der får en til at føle sig i
anden række) ‹ så får jeg lyst til at købe mig en muthafucker pc med en 3 GB
Pentium eller hvad man nu snart kan få, til ingen pengeŠ og så går jeg ind på
microsoft Windows XP hjemmeside og YIKES! Hvor er det dog grimt! Og den
_corporate_ damestemme, der guider en igennem turen og får en til at føle sig
som noget i et kontorlandskabŠ
Og så glemmer jeg alt om min langsommere browserŠ og det er jo samtidig
spændende at være med til en udvikling, ikke sandt!
Og går ind på Emagic - technology for the soul - og nyder billederne af
den nye Logic Platinum, der snart vil komme til Mac OS X.
- David

--
David Blangstrup,
Allerød, Denmark.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-05-02 08:50

In article <01HW.B917AB7400078FA801B04638@news.cybercity.dk>, David Blangstrup wrote:

> [...]
> kunne spare ved at gå Windows, og på alt det, som man ikke kan med en mac (få

Spare, du kan da ikke spare noget, tillad mig at argumentere neden for
at en mac gør dig mere produktiv

> de sidste nye spil, gå ind på visse hjemmesider, udskifte grafikkort i iMac,

Det tager tid at spille, og den tid kunne du bruge på at være mere
produktiv. Siden du heller ikke kan surfe på din mac, så er der
kun muligheden for reelt produktivt arbejde tilbage. Ergo, en mac
er bedst ;-D

JonB

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 27-05-02 19:23

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

> [...]
> produktiv. Siden du heller ikke kan surfe på din mac, så er der
> kun muligheden for reelt produktivt arbejde tilbage. Ergo, en mac

Hmmm er du arbejdsleder i en eller anden forstand?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt. Ikke kun Tuborg har noget i gære.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-05-02 20:06

In article <1fcuwul.qjwlkn1op5wxaN%jonasenREMOVE@THISit.dk>, Jan Oksfeldt Jonasen wrote:

> Hmmm er du arbejdsleder i en eller anden forstand?

Nja, jeg er almindelig lønslave, dog har jeg en elev jeg giver
arbejde til.

JonB

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 27-05-02 12:53

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Efter 1½ år og kr. 50.000 fattigere, har jeg "left the building" og gået
> over til Wintel fløjen igen.

Strong is the Dark Force.

(Jeg har ikke fulgt med siden dine problemer med din dual G4, idet jeg
ikke har for 2 ører forstand på musikprogrammer og hardware af den
kaliber, (og slet ikke for at gnide salt i såret), men hvad gik der galt
med den 2. Mac?)

Martin