YES - så er den nye CV Jørgensen kommet
Fra : Torben Larsen

Dato : 27-05-02 00:18

Og jeg sidder med den lige nu efter at have talt med mesteren himself i GUF.
Autograf og hele svineriet....
Det var 8 år og halvanden time i regnvejr værd ! Og pladen - den er for god
:))
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-05-02 09:25

Torben Larsen wrote:
> [...]
> Autograf og hele svineriet....
> Det var 8 år og halvanden time i regnvejr værd ! Og pladen - den er for god

Juhuuu!!

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 27-05-02 09:51

> Det var 8 år og halvanden time i regnvejr værd ! Og pladen - den er for god

ER den det? Jeg mener - de anmeldelser jeg har læst, har været ganske
tilbageholdende med de rosende superlativer ...?

Peter

Fra : Torben Larsen

Dato : 27-05-02 13:53

"Peter | Paintbox" <peter@paintbox.dk> wrote in message

> ER den det? Jeg mener - de anmeldelser jeg har læst, har været ganske
> tilbageholdende med de rosende superlativer ...?

Tjah, nu er jeg næppe noget sandhedsvidne, så deeet......smag og behag er
som bekendt forskellige. Måske det er tid til det store CV backlash nu - jeg
ved ikke hvad der er moderne blandt d'herrer anmeldere for tiden ?!
_Jeg_ synes den er fed. Den er stille og mangelaget. Teksterne er som
sædvanlig på toppen, CV synger bedre og bedre og Kasper Winding - som
guderne skal vide ikke er min yndlingsproducer - har gjort et fremragende
stykke arbejde. Pladen minder i det hele taget en del om Sjælland, og det er
vel ikke nogen kritik ?!

Fra : Christian Liljedahl

Dato : 27-05-02 20:32

> ER den det? Jeg mener - de anmeldelser jeg har læst, har været ganske
> tilbageholdende med de rosende superlativer ...?

Information var ellevilde........ særligt med teksterne.

Mvh Christian Liljedahl

Fra : Wertigo

Dato : 28-05-02 10:30

Christian Liljedahl <chrlilje@kfumscout.dk.dk> skrev i

> Information var ellevilde........ særligt med teksterne.

JP gav den også topkarakteren 6 stjerner.

MvH Mikkel