Skærme
Fijala 3554
valg af 19"
Fra : TJH

Dato : 26-05-02 22:15

jeg er stadig total i tvivl om hvad jeg skal vælge når det gælder en 19"
crt skærm.

jeg har kigget på følgende skærme:

Eizo T765
Sony G420
Viewsonic P95f
LG Flatron 915ft+

Jeg håber der er en eller flere der kan komme med nogle konkrete
fordele/ulemper så jeg måske kunne bestemme mig

Venlig Hilsen Toke..

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-05-02 12:36

TJH wrote:

> jeg har kigget på følgende skærme:
>
> Eizo T765

Jeg har set sådan en og den havde enkelte problemer med skarphed!

> Sony G420

Der er vist mange som er glade for deres, men jeg har ikke set en i brug.

> Viewsonic P95f

Kender den ikke.

> LG Flatron 915ft+

Jeg synes ikke deres farver er så gode som på trinitron skærme.

Mvh

Bruno

Fra : P.N.

Dato : 30-05-02 15:01

> jeg er stadig total i tvivl om hvad jeg skal vælge når det gælder en 19"
> crt skærm.

Har selv lige været igennem samme trædemølle. Man kan læse alle de
fact-sheets det skal være, besøge butikker for at se dem i funktion, og søge
efter en masse tests - og så alligevel ende op med at være i tvivl. Jeg
endte op med at købe en skærm jeg ikke havde set i funktion på forhånd:
Samtron 96P - og det bare fordi jeg hørt den del der (bl.a. herinde) var er
meget begejstret for den.

Jeg tilslutter mig samme kor hvad angår alle kriterier - set i forhold til
prisen. Det er bare en in-between monitor for mig, der skal holde et par år.
Derefter køber jeg en billig væg-til-væg fladskærm

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-02 11:08

"TJH" <tokejansenhansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er stadig total i tvivl om hvad jeg skal vælge når det gælder en 19"
> crt skærm.
>
> jeg har kigget på følgende skærme:

<snip>
> Sony G420
> LG Flatron 915ft+

Jeg har haft begge skærme, og endte med G420'eren. Den er klasser over
LG'en.

Mvh
Mikkel