Asus V7700 Geforce 2 problem
Fra : Black Rose

Dato : 26-05-02 22:13

Ca 2 år siden købte jeg dette dejlige kort alt fungede og jeg var
glad....Indtil nu det er...Mit graphkort er holdt op med at
funge...Underligt nok kan jeg ikke boote computeren uden at den går i stå
med sort skrærm
GPU'en er ikke varm(35-40 grader), jeg kører foran et åbent vindue når jeg
tester. Har en Blueorb kørende på den, har dog smidt den originale cooler
tilbage på den for at se om det kunne være et problem, men intet der.

Har testet kortet hos en kammerat og hos ham fungede det første gang jeg
smed det I, vi spillede ca. 1 times UT uden problemer, derefter begyndte
spillet at fryse, dvs. alt frøs, lydkortet kom osse med en dejlig høj hvinen
som en politisirene locket fast på dens højeste tone.... Da vi bootede viste
den mig og min kammerat en sort skærm I ca. 10 mins....
Har prøvet med Safe Windows boot men så kommer den med at "cannot find
Graphiccard Chipset....." kan derefter ikke installere kortet.

Efter at have prøvet med 4-5 forskellige drivere til kortet har jeg stort
set givet op, jeg tillod mig at smutte til forretningen for at bytte kortet
eller sende den til ASUS fabkrikken, men de siger de ikke kan sende den
fordi min garanti til forretningen er udløbet....Er der nogen der kan sige
PIS.
Er der andre muligheder for at teste?? Eller er kortet bare fysisk defekt
:( ?

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-05-02 07:51

Hej.

Jeg har selv et GF2 kort og det er der 3 års garanti på ifølge æsken samt
medfølgende papirer. Det er nok rigtig nok at butikken ikke giver dig
garanti længere, men de burde kunne hjælpe dig med at kontakte ASUS.

Andet kan JEG desværre ikke hjælpe med.

/Kenneth

Fra : Black Rose

Dato : 27-05-02 13:13

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> medfølgende papirer. Det er nok rigtig nok at butikken ikke giver dig
> garanti længere, men de burde kunne hjælpe dig med at kontakte ASUS.

Thx makker :) Jeg prøver det med forretningen.

Fra : Black Rose

Dato : 27-05-02 13:53

Forretningen gider ikke hjælpe mig......sikke noget lort.....nogle der har
adressen til Asus :D

Fra : LHZ

Dato : 27-05-02 14:20
Fra : Black Rose

Dato : 27-05-02 17:08

hehe tænkte ikke lige der hhah

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-05-02 18:02

ASUS COMPUTER INTERNATIONAL (America)
Technical Support
Motherboard and other Products Support:
Email: tsd@asus.com
Tel: +1-502-995-0883 (Please select Option 3. Hours for TSD: 5:30 am to 5:00
pm (PST) Pacific Time)
For faster service please call during our off peak hours of 5:30 am to 9am
and 11am to 1:30 p.m Pacific Standard Time.

/Kenneth

Fra : Black Rose

Dato : 27-05-02 18:36

thx thx :)