Powercall
Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-02 18:44

Er der nogen der kender dem?
De tilbyder minut pris til 99 øre og 24 for SMS.
Hvor er det lige hunden ligger begravet? Jeg kan ikke se hvor "fælden"
er sådan lige i første omgang men det er jo også det der er meningen.

Mit freundlichen Grüßen
Lars Raaby

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-05-02 19:41

Kig på linket: http://www.powercall.dk/specmobilpriser.asp "mærkelig" nok
har de ikke sammenlignet sig med fx telmore. Der koster 1,20 kr i HELE
døgnet og til ALLE net. Hos powercall koster alt andet end til TDC 2 kr.!
Måske er fælden der!!!

Lars Raaby <Lars@øraaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf11ee3$0$70396$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-05-02 19:57

Lars Raaby wrote:
> [...]
> Hvor er det lige hunden ligger begravet? Jeg kan ikke se hvor "fælden"
> er sådan lige i første omgang men det er jo også det der er meningen.

Et tænkt scenarie [1]:
Man forudbetaler nok nogle penge. Det gør nogle andre også. De glemmer
at afregne med TDC, og pludseligt forsvinder både firmaet og din
GSM-forbindelse....

[1] ren fantasi; jeg har intet kendskab til "Powercall"

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-02 20:01

Jeg glemte at du kan se mere på www.powercall.dk

Fra : B. Dam

Dato : 26-05-02 20:22

> Er der nogen der kender dem?

Nej.

> De tilbyder minut pris til 99 øre og 24 for SMS.

Billigt.

> Hvor er det lige hunden ligger begravet? Jeg kan ikke se hvor "fælden"

Minimusforbrug på kr. 69,- om måneden.

> er sådan lige i første omgang men det er jo også det der er meningen.

Jeg turde ikke ligge mit abb. hos dem.

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 27-05-02 16:50

"Lars Raaby" <Lars@øraaby.dk> wrote in message
> [...]
> Hvor er det lige hunden ligger begravet? Jeg kan ikke se hvor "fælden"
> er sådan lige i første omgang men det er jo også det der er meningen.

De 0,99 kroner gælder kun ved opkald til fastnet samt ved opkald til TDC
mobil. Hvis du ringer til andre mobilnet er prisen pludselig 2,00 kroner i
minuttet! Og det er jo ikke så billigt!

MVH
Martin

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-05-02 19:38

Martin Mathiesen wrote:
> [...]
> TDC mobil. Hvis du ringer til andre mobilnet er prisen pludselig 2,00
> kroner i minuttet! Og det er jo ikke så billigt!

Se det er der hunden ligger begravet.
Jeg tænkte nok at der var en fælde.