Jedi 2 - hvor er Desann ?
Fra : Mercenary

Dato : 26-05-02 16:30

Hej NG.

Er efterhånden ved at være så langt i spillet at jeg skal klaske Desann
nogen på ægget.
Jeg har ryddet Jedi akademiet og har fulgt efter ham indtil jeg når et rum
hvor han deler sig i 3.
Her kan jeg så gå til højre og falde i et hul, gå til venstre og støde på
noget dødelig ild eller gå ligeud og møde mig selv og Desann i et spejl,
hvor han spiller lidt smart for at forsvinde ind i gangen med hullet.

Hvordan kommer jeg videre ??

/Merc

Fra : René

Dato : 26-05-02 17:17

Hejsa

Lige før du når til ilden kan du se et rør der læber under loftet.

Tag dit lightsaber og ødelæg det. Derefter vil der strømme vand ud, der
slukker ilden.

René

Fra : Mercenary

Dato : 26-05-02 18:41

Thx. Havde selvfølgelig prøvet på alle andre rør end netop dét !

Så er det spil gennemført. Hvad skal man så gå i gang med ??

/Merc

Fra : Nis Deleuran

Dato : 26-05-02 20:17

> Så er det spil gennemført. Hvad skal man så gå i gang med ??

Multiplayer?

Fra : Gerner

Dato : 26-05-02 22:26

On Sun, 26 May 2002 19:40:49 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Thx. Havde selvfølgelig prøvet på alle andre rør end netop dét !
>
>Så er det spil gennemført. Hvad skal man så gå i gang med ??

Hvad med at købe et pulsespil med 500.000 brikker ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-05-02 23:21

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

Du si'r bare til, når du har lært at quote, ok ?

Fra : Gerner

Dato : 27-05-02 11:17

On Mon, 27 May 2002 00:20:45 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du si'r bare til, når du har lært at quote, ok ?

????????????? Hvad skriver du om.

Og at fortælle dig noget er spildt på forhånd. Du forstår det simpelt hen ikke.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mogens

Dato : 27-05-02 11:57

On Mon, 27 May 2002 12:16:56 +0200, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>????????????? Hvad skriver du om.

Så prøv lige at kigge på din forrige post Gerner.

Du bruger 56 linier for at skrive 1 sætning.
Man plejer at klippe det væk man ikke svarer på. Ligesom i denne post.

mvh Mogens

Fra : Gerner

Dato : 27-05-02 13:57

On Mon, 27 May 2002 12:57:09 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>Så prøv lige at kigge på din forrige post Gerner.
>
>Du bruger 56 linier for at skrive 1 sætning.
>Man plejer at klippe det væk man ikke svarer på. Ligesom i denne post.

Hvis du kan lære det til dem der poster, så skal jeg nok. F.eks den der postede
følgende.:

> [...]

> Lige før du når til ilden kan du se et rør der læber under loftet.
>
> Tag dit lightsaber og ødelæg det. Derefter vil der strømme vand ud, der

En hel masse linier for at skrive 2, til og med før det man svarer på. Men han
skal naturligvis ikke have besked på at slette unødig tekst.

Som skrevet, lær dem der svarer på den måde at svare korrekt med slettede
linier, så skal jeg nok følge trop. Til des, nul putte, land skik følge eller
land fly.
Og da det er mere en skik hos folk, at svare uden at editere, så må jeg jo gøre
det samme.
Man kan også mene "lige for lige", og da mit svar var til en der ikke ønsker at
editere tekst, så passer mit svar til hans.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-05-02 15:17

> [...]
ønsker at
> editere tekst, så passer mit svar til hans.

Nok det størreste og mest kiksede forsøg, på at redde sin egen monster
bommert, jeg længe har set.

Jeg griner højt af dig, lige nu.

Fra : Gerner

Dato : 27-05-02 16:26

On Mon, 27 May 2002 16:16:44 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

> [...]
>gøre
>ønsker at
>
>Nok det størreste og mest kiksede forsøg, på at redde sin egen monster

Og dig har jeg opgivet at forklare noget som helst, så hvorfor fanden blander du
dig for ! DU og de andre fjolser er OT.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Kamber

Dato : 27-05-02 17:17

On Mon, 27 May 2002 14:56:52 +0200, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Hvis du kan lære det til dem der poster, så skal jeg nok. F.eks den der postede
>følgende.:
At andre ikke kan finde ud af det er da ingen undskyldning for at du
ikke gør det.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-05-02 19:40

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> At andre ikke kan finde ud af det er da ingen undskyldning for at du
> ikke gør det.

Du skal ikke gi' dig til at diskutere med Gerner.

Han er expert i rygsvømning.

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 12:55

On Mon, 27 May 2002 20:39:40 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

>"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

>postede
>
>Du skal ikke gi' dig til at diskutere med Gerner.

Men det gør du ! Så dit råd er rigtig klogt ? Nej
Specielt ikke da du kun kan lave mudderkast.

>Han er expert i rygsvømning.

Men laver ikke 5 tomme linier efter et indlæg.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 12:52

On Mon, 27 May 2002 16:17:13 GMT, simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk (Simon
Kamber) wrote:

>At andre ikke kan finde ud af det er da ingen undskyldning for at du
>ikke gør det.

Jeg giver heller ikke nogen undskyldning for det jeg gør med indlæg i mine svar,
jeg er helt bevidst over hvad jeg gør. Som jeg skrev, "lige for lige", og så
skal du først gå på dem der ikke gider editere deres svar i stedet for at gå
efter mig. Så jeg forventer du nu giver alle folk der ikke editere deres svar en
skideballe. Ellers må jeg jo tro du kun går efter mig, og så er det
mudderkastning og hører ikke til i denne gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Klaus G.

Dato : 27-05-02 22:34

> Du si'r bare til, når du har lært at quote, ok ?

Du siger bare til når du har lært at denne gruppe er til snak op Spil, og
ikke til at rette folk i. Send en mail til manden hvis du har et problem, vi
er mange(ikke alle), som er ligeglade.

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 12:57

On Mon, 27 May 2002 23:33:32 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Du siger bare til når du har lært at denne gruppe er til snak op Spil, og
>ikke til at rette folk i. Send en mail til manden hvis du har et problem, vi
>er mange(ikke alle), som er ligeglade.

Helt rigtigt, så kan jeg slette han tåbeligheder direkte på serveren.
Desuden var hans indlæg helt uden quote, så hvor meget har han lært !

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto