Linieafstand
Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-02-01 17:06

Hej NG,

Anvender FP2K. Uanseet hvad jeg indtil nu har gjort kan jeg ikke
ændre på en tekstlinieafstand i en celle. Et eksempel kunne
være:

Murerfirmaet
Hans Hansen

Linieafstanden i cellen mellem "Murerfirmaet" og "Hans Hansen"
vedbliver at være stor selv om jeg eks. går i formater afsnit =>
lineafstand.
Der sker intet ved at ændre dene parameter. Hvad gør jeg forkert eller
hænger jeg på noget CSS/temaer eller andet ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Andreas Paasch

Dato : 08-02-01 17:40

Torben,

har du prøvet med Shift+Enter ???

Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-02-01 18:49

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> wrote

> har du prøvet med Shift+Enter ???

Utroligt, at der ikke skulle andet til - tak for svar. Men
hvad er det nu der sker hvis der bare trykkes enter ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Andreas Paasch

Dato : 08-02-01 20:44

Helt korrekt kan jeg ikke sige det, men i min tankeverden betragter jeg
enter som et afsnitsskift og shift+enter som linieskift.
Det giver ihvertfald mening for mig.