Grafikkort driver !?
Fra : Hagman

Dato : 26-05-02 12:45

Hejsa NG.

Jeg er ny i denne gruppe, så jeg håber ikke dette spørgsmål er blevet stil
ALT for mange gange :)

Jeg har et Geforce 2 TI, 64 MB DDR Ram AGP.
Hvilken detonator-driver fra Nvidia er den bedste & mest stabile ???
Har lige prøvet 28.32, den var ustabil.

Hvad er den bedste driver idag ???

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Anders Lassen

Dato : 26-05-02 14:53

Godt spørgsmål. Jeg venter også spændt på svar, da jeg lige har købt et GF3
Ti-200.

/Anders

Fra : Øistein Wind

Dato : 26-05-02 21:13

jeg kører med 28.32, og det fungerer rigtigt godt. Men ellers kan du jo
prøve med 23.11, (ka hentes fra www.tweak.dk fx)
Øistein> >

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 21:15

Øistein Wind wrote:
> jeg kører med 28.32, og det fungerer rigtigt godt. Men ellers kan du
> jo prøve med 23.11

Jeg kører ligeledes med 28.32 på Win2000. Det kører bare super stabilt - men
det gjorde 23.11'eren nu også. Jeg skiftede blot for at få en lidt bedre
performance!

--
Martin K

Fra : Hagman

Dato : 26-05-02 23:54

Jeg synes nu 28.32 er meget mere ustabil end 23.11.

Fra : Øistein Wind

Dato : 27-05-02 12:46

det kommer vel an på hvilket kort man har. Har selv et Daytona gforce 2 ti
64mb ddr ram, og her virker både 23.11 og 28.32. det´gjorde de også i win98
(har nu win2kpro)

Fra : Martin K

Dato : 28-05-02 21:06

Øistein Wind wrote:
> det kommer vel an på hvilket kort man har. Har selv et Daytona gforce
> 2 ti 64mb ddr ram, og her virker både 23.11 og 28.32. det´gjorde de
> også i win98 (har nu win2kpro)

Jeg har nu et Chaintech GeForce 2 Ti 64 DDR TV. Her har begge drivere også
kørt stabilt på win2000 - mon det har noget specielt at sige, at vi begge
har Ti-chippen...?

--
Martin K