GSXR400R Håndbog / Bagpotte ??
Fra : Bugs

Dato : 26-05-02 12:07

Nogen der har en sådan indscannet eller et link til håndbogen til sådan en
model ?

Hvad kan man få af bagpotter til sådan en maskine, der er jo ikke meget lyd
i de originale Osse her kunne jeg bruge et lille link.

Tak.

Fra : SLP/JM

Dato : 26-05-02 13:11

"Bugs" <asif@hotmail.com> skrev > Hvad kan man få af bagpotter til sådan
en maskine, der er jo ikke meget lyd
> i de originale

Der sad en Cobra på min GSX-R 400, da jeg købte den.

--
Susanne

Fra : Gundersen

Dato : 26-05-02 21:05

Hejsa

> Der sad en Cobra på min GSX-R 400, da jeg købte den.

Det er godtnok ikke helt en GSX-R'er jeg har men en GSF400 som motor messigt skulle minde meget om den.

Der er også en Cobra RS/2 potte på.... den har en Kanon fed lyd. Jeg har
søgt lidt på nettet, efter priser/forhandlere af dem, men uden resultat
af betydning.

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 26-05-02 14:19

"Bugs" <asif@hotmail.com> wrote in message
> Nogen der har en sådan indscannet eller et link til håndbogen til sådan en
> model ?

Håndbogen bliver meget svært at få fat i - har selv postet på gixxer.com's
webboard uden at finde frem til een...

> Hvad kan man få af bagpotter til sådan en maskine, der er jo ikke meget
lyd
> i de originale Osse her kunne jeg bruge et lille link.

http://www.performancemotorcycleparts.co.uk/

http://www.krogmc.dk/index.php?inc=gforcesuzukiprisliste.htm

.....ellers prøv Google med "GSX-R400 endcan" "GSXR400 exhaust" o.s.v.

Mvh.
Chris
: )

Fra : B727

Dato : 27-05-02 08:14

"Bugs" skrev d. 26-05-02 12:07 dette indlæg :
> [...]
meget lyd
> i de originale Osse her kunne jeg bruge et lille link.

Jeg har en en GSX-R400 dog en GK76A, og din må være en GK73, men potten
er nok den samme.
Da jeg fik min var der en original pot på, det er der stadig, der er et
lille dræn hul i bunden, som på min var boret op til ca 12 mm ( man kan
få lillefingeren ind) altså ret stort.
Der er også boret et hul i siden ind mod hjulet.
Disse to huller giver en fed snærende lyd, og ret larmende.
Den har ikke mistede effekt af den grund (vil jeg tro). Sidst den var på
testbænk havde den 69.5 HK på hjulet, og det er vel ok.
Det er en billig måde hvorpå man kan få en fed lyd, så god fornøjelse
med bormaskinen.
Ellers kan du i DEMON TWEEKS findepotter til en 400 eks. G FORCE.
Fedt blad, du kan få bladet hvis du køber det sidste STREET FIGHTER blad
hvor det følger med en gang om året, eller på nettet under
WWW.demon-tweeks.co.uk
pøj pøj

Martin
R1'02