tyske stumper
Fra : Michael Gravgaard

Dato : 26-05-02 11:34

hejsa..

Jeg leder efter en tysk forhandler af reservedele, altså ikke bare en der
har dæk og ringklokker, men en der kan levere stempelringe og pakningssæt
til specifikke modeller.

Gerne noget i stil med Davidsilverspares..

Nogen der ved hvor det findes ( louis.de har det heller ikke)

Mike-G
cbx 750F

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 26-05-02 13:54

"Michael Gravgaard" <michael@FJERNDETTEmike-g.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til specifikke modeller.
>
> Gerne noget i stil med Davidsilverspares..
>
> Nogen der ved hvor det findes ( louis.de har det heller ikke)

Du ku' også prøve "ClassicMotorcycleSupplies" i Holland
http://www.cmsnl.com/

MVH Jørgen

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:26

> [...]
> hejsa..
>
> Jeg leder efter en tysk forhandler af reservedele,
> Gerne noget i stil med Davidsilverspares..

Hvad er der galt med DSS??

--
Armand.