Tank taske til GPZ500S
Fra : Dobert

Dato : 26-05-02 10:39

Godmorgen..

Nu hvor kranen (god hun ikke læser med her, hehe) endelig har taget sig
sammen til at finde ud af at hun skulle med til Swedish Bikemeet, er jeg
kommet i lidt pladsproblemer på GPZ'eren, og har derfor haft tanken at
anskaffe mig en tank taske (en af dem med magnet) så vi kunne have det hele
med.

Hvad mærke/model kan det anbefales at købe? Jeg er nemlig hunderæd for at
ridse min tank hvis det er noget lort man smider på. Er der andre aktuelle
løsninger (er ikke meget for at smide side tasker på).

Kan det betale sig at køre til Flensborg og hente tasken da jeg har hørt man
kan spare "en anelse" på prisen dernede bare alene på den forskellige moms.

// Dogbert

--
// To reply by email, change .denmark to .dk \\

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-02 11:12

Køb evt. en uden magneter. Hos Hein-Gericke kan du købe en med
udvidelsesmuligheder af fabrikatet Takai, til 300-400kr.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail