Hjemmeside
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 26-05-02 10:32

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside, men ved ikke om der er punkter der evt. kan
bryde loven. Jeg vil selvfølgelig være forsigtigt med hvad der bliver lagt
ind, men hvis der er nogen af jer der vil kikke på den og så skrive om I
mender der noget jeg kan komme galt afsted med., vil jeg blive glad.

Adressen www.thyhandel.dk
Med venlig hilsen

Jan Bang Madsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-02 17:38

"Jan Bang Madsen" <jbm@jbmsoft.dk> writes:

> [...]
> ind, men hvis der er nogen af jer der vil kikke på den og så skrive om I
> mender der noget jeg kan komme galt afsted med., vil jeg blive glad.

Så længe du ikke fortæller hvad siden er om og hvad du specielt tænker
på, så tror jeg ikke du får mange svar. Folk tror bare du reklamerer
for din hjemmeside og ikke har nogle konkrete spørgsmål.

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 26-05-02 19:31

Hej

Det er nok rigtigt Trine. Jeg har 3 punkter på min side som jeg kan være
betænkelige ved.

1. Men kan skrive en oplevelse man har haft med en butik. Jeg vil
selvfølgelig holde øje med, at der ikke kommer for grove bemærkninger på
siden, men spørgsmålet er om jeg kan gøre ansvarlig for det andre lægge ind.

2. Så har jeg et punkt hvir man kann lægge et stykke privat arbejde ind og
så få tilbud fra håndvæker. Kan jeg her komme på kant med loved.

3. Endelig er der et læserbrev sektion.

Alle 3 punkter gælder det at jeg får navn og adresse på den der sender det
ind.

Med venlig hilsen

Jan Bang Madsen

Fra : Peter G C

Dato : 26-05-02 21:30

Jan Bang Madsen <jbm@jbmsoft.dk> skrev:

[klip]

> 2. Så har jeg et punkt hvir man kann lægge et stykke privat arbejde ind og
> så få tilbud fra håndvæker. Kan jeg her komme på kant med loved.

Det er der ingen problemer i idag.

/Peter

--
http://www.grauslund.com