GTA Problemer efter driverupdate !!
Fra : Spacemann

Dato : 26-05-02 10:27

Hey

Da jeg syntes den hakkede lidt i graffiken opdaterede jeg driver´ne, men
efter det kan jeg maks spille i 10 sek. så genstarter den bare !! - Jeg
kører xp pro dansk, har Nvidia Geforce 2 MX400 med 64 mb-ram !! - Så det
burde ikke være helt dårligt !!

Og jeg HAR installeret den patch fra microsoft !!

Nogle forslag ?? - Det skal lige siges at den køre 100% perfekt i de 10 sek.
den ny køre !!

Spacemann

Fra : danni plougmann

Dato : 26-05-02 11:01

prøv med nogle andre drivere
f.eks 29.40 eller 28.32
nogle drivere kan være ustabile på den ene computer og ikke på en anden så
prøv dig lidt frem
jeg kun ikke bruge 23.11 driverne uden min computer gik ned

Fra : Spacemann

Dato : 26-05-02 17:39

Hvor finder jeg 29.10 ??
Jeg har prøvet med 28.32 - men det kunne min ikke !! - Den vil kun med
23.11, men jeg vil da gerne prøve 29.10 hvis jeg kan få et link !!

Spacemann

Fra : DWM

Dato : 24-05-02 18:27

"Spacemann" <spacemann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg 29.10 ??
> Jeg har prøvet med 28.32 - men det kunne min ikke !! - Den vil kun med
> 23.11, men jeg vil da gerne prøve 29.10 hvis jeg kan få et link !!

http://www.guru3d.com/files/detonator/
29.11 og nyere er der.

/Kenneth Iversen

Fra : danni plougmann

Dato : 26-05-02 18:28

http://www.3dnews.ru/download/drivers/nvidia/
her ligger der 29.40 driverme
jeg havde selv problemmer med 28.32 driverne f.eks the itailien job spillet
nægter at starte op 28.32 driverne

Fra : Spacemann

Dato : 26-05-02 19:04

Okey, takker !! -Men hvorfor er de nyeste drivere ikke på NVIDIA hjemmeside
??

Fra : Klitgaard

Dato : 27-05-02 12:08

> Okey, takker !! -Men hvorfor er de nyeste drivere ikke på NVIDIA
hjemmeside
> ??

De er ikke oficielle men leakede drivere.

--
....Klitgaard

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 26-05-02 18:44

Grunden til at computeren genstarter er, at kernen i XP beder processeren
genstarte fordi der er sket en systemfejl. Min computer lider helt ekstremt
af problemet og leder selv efter nogle nye drivere. Du kan slå det fra at
den skal genstarte, men så vil du blot få en blå skærm med en fejlkode, som
du alligevel ikke kan bruge til noget. Sur røv!!!!!!!!!!!!!!!