Kaffemøde idag: Karoline cafetira, nogen d~
Fra : Kenneth T

Dato : 26-05-02 10:37

Hejsa

Jeg regner med at køre en smut-tur ned til Karoline Cafeteria i Middelfart,
hvor der efter sigende skulle være kaffemøde hver sidste søndag i måneden
(som jeg mener er idag)

Brovejen 386
5500 Middelfart

Jeg kører fra Grenå, over Århus til middag, kl 12.
Hvis noget skulle have lyst til at slå følge undervejs, kan vi jo aftale at
mødes et eller andet sted??

Jeg slukker min PC kl 12, så svar inden, hvis jeg skal se det i tide!

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Kenneth T

Dato : 26-05-02 16:47

> Jeg kører fra Grenå, over Århus til middag, kl 12.

Tjaa, det var da godt nok også lidt kort varsel fra min side.
Men jeg tog selv turen derned, vejret var godt, turen var ok, solen var
fremme, & det var der til synelandende også mange andre MCìster som
syntes -der var i hvert tilfælde mange:)

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 27-05-02 15:47

jebs....
Hvilken vej kører du derned...Motorvej, eller den gamle lande vej??????

Brian W.

Fra : Kenneth T

Dato : 27-05-02 20:16

> Hvilken vej kører du derned...Motorvej, eller den gamle lande vej??????

Jeg tog motorvejen næsten hele vejen, og så lidt rundt på de bedste af de
omveje jeg kender på Djursland på vej hjem:)
Jeg skulle jo være sikker på og nå at komme derned før det var slut, og kom
førest af sted kl 12:30.

--
Venligst
Kenneth T