Har opgraderet - er der mere at hente (3dm~
Fra : Flemming M. Hansen \~

Dato : 27-05-02 09:26

Har lige opgraderet min computer med et Soltekboard - AMD XP 1800 - og
DDRram.

Kører med en åregammel WIN98 se, har overclocket mit ATI 8500 LE til
270/270, samt overclocket XP'ren til 140 FSB.

8683 gav den i 3dmark 2001 på default indstilling.

http://service.madonion.com/compare?2k1=3558242

Kan der vrides mere ud af systemet, eller må det siges at være
tilfredsstillende.

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Flemming M. Hansen \~

Dato : 26-05-02 12:05

Beklager datofejlen........

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Dan

Dato : 26-05-02 14:34

"Flemming M. Hansen (2400)" <sokker@hansen.mail.dk> wrote in message
> Beklager datofejlen........
> -----------------------
Hvorfor sletter du ikke bare ,ville være bedre end bare at beklage !

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 15:11

Dan wrote:
> "Flemming M. Hansen (2400)" <sokker@hansen.mail.dk> wrote in message

Hvordan kan man slette sit indlæg når det er blevet postet?

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 26-05-02 15:22

Martin K skrev:

> Hvordan kan man slette sit indlæg når det er blevet postet?

Kommer an på hvilken newsreader man bruger. I Outlook Express markerer
man indlægget og går op i Meddelelse > Slet meddelelse.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 15:28

Madsen wrote:

> Kommer an på hvilken newsreader man bruger. I Outlook Express markerer
> man indlægget og går op i Meddelelse > Slet meddelelse.

Hehe.... hvor svært kan det være Det skal jeg da huske, takker
Madsen....

--
Martin K

Fra : Ole

Dato : 26-05-02 17:23

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skreHvis I vil undgå, at ha' ham oppe
øverst til i morgen, er det jo bare, at markere indlægget, og så bloker
afsender. Så kan han vel lære det!

/Ole

v i en meddelelse news:acqrgp$5ri$1@sunsite.dk...

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 17:34

Ole wrote:
> "Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skreHvis I vil undgå, at ha' ham
> oppe øverst til i morgen, er det jo bare, at markere indlægget, og så
> bloker afsender. Så kan han vel lære det!

Jeps... den kender jeg godt..... Den bliver da også brugt - specielt i
binaer
--
Martin K